AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Er så lei av at jeg må få alle bivirkningene å la alt gå utover min kropp. Hadde sex med typen, og da måtte jeg ta angrepilla. Det gir jo noen bivirkninger. Nå går jeg på p-piller og jeg må ta bivirkningene av de. Det er så lettvindt for mannen, han kan ha sex og komme så mye han vil uten å bekymre seg på å bli gravid å måtte ta abort, eller huske å ta pillene til rett tid, og slippe å få bivirkninger å få blødninger og annet humør osv. Så nå er jeg lei, finnes det noe prevensjon mannen kan ta istedenfor meg? (Ikke kondom da selvsagt)
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Kommer jo an på typen bi-virkninger... Jeg går på p-sprøyte og synes det er fantastisk. Men fikk heller ikke noe bi-virkninger av pillen, da hadde jeg nok ikke fått lov til å ta sprøyta. Men, ingen mens, ingen humørsvingninger ikke noe.. )
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Prevensjon for menn, faktisk p-piller, er vel på forskningsstadiet. Kanskje de holder på å utvikle det? Jeg hadde definitivt latt min kjære "ta støyten" i et par år hvis de hadde utvikla noe som funka.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå