AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #21 Skrevet 18. april 2011 Har dere i et godt forhold? Er de noe som ikke er bra i forholdet siden han gjør dette, en slags flukt fra virkeligheten dere har sammen ? Nei, ikke noe han flykter fra. Han har spilt data maaange år før han traff meg også.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #22 Skrevet 18. april 2011 Nei, ikke noe han flykter fra. Han har spilt data maaange år før han traff meg også. Det gjør det hele både værre, og lettere. Det blir værre å finne årsaken, det blir lettere å innse at han fortsatt elsker deg.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #23 Skrevet 18. april 2011 Mannen min gledet seg også veldig til å bli pappa og er veldig glad i sønnen vår, men dessverre er han ikke så interessert i å tilbringe tid med ham. Jeg skjønner ham i grunnen godt, en unge på 4 mnd. er ikke særlig spennende. I begynnelsen ble det en del konflikter fordi jeg følte jeg ble fast med ungen mens mannen satt på kontoret, men etter vi fikk en klar avtale om at ingen bruker pc så lenge ungen er våken, har han forbedret seg drastisk. Heldigvis.
Harlekin Skrevet 18. april 2011 #24 Skrevet 18. april 2011 Det gjør det hele både værre, og lettere. Det blir værre å finne årsaken, det blir lettere å innse at han fortsatt elsker deg. Jeg tipper at grunnen er at han synes det er gøy Det som kanskje kan bli en utfordring, er 1) å innse at for å ha det gøy med babyen også må man holde ut en god stund der det ikke er spesielt gøy, og 2) selv om man ikke synes det er gøy, så må man gjøre det likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #25 Skrevet 19. april 2011 Det gjør det hele både værre, og lettere. Det blir værre å finne årsaken, det blir lettere å innse at han fortsatt elsker deg. Hvorfor må det være en årsak?
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2011 #26 Skrevet 19. april 2011 Bryr en seg ikke om deg,bruker en mer tid til egne intresser. Har en pc som hobby fra før er det mer naturlig. Det er konflikter opp mot partners hobby i et forhold.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå