Gå til innhold

Ufaks!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lørdag og fri, endelig!

Skulle sove lenge, lage god frokost og kose meg...

Våknet halv 8 av naboen som borret i veggen til soverommet mitt.. Jeg holdt motet oppe og trøtt og elendig bestemte jeg meg for at ingenting skulle få ødelegge fridagen min! Eggerøre til frokost, nam-nam! Siden det snart er påske tenkte jeg at jeg skulle blåse ut innholdet i eggene og male de senere. Litt glatt og sleip på hendene glapp selvsagt det ene og rett i gulvet og knustes. Gulvvask...

Med det samme jeg var i gang, tenkte jeg jeg skulle få ut litt aggressjon, så jeg vasket likegodt litt i stua og pyntet stuebordet med nyvasket/strøket duk og litt påskepynt.

Med eggerøre nr. 2 og et stort glass frisk appelsinjuice benket jeg meg ved stuebordet. Rakte fram hånden etter maten og veltet glasset utover HELE bordet. Duk, pynt, MOBIL og alt, søkk vått! Mobilen var død som en sild. Tørket den etter alle kunstens regler, men fremdeles død. Hadde lovet å ringe en venninne akkurat da, så sprang ned til naboen for å låne tlf. hennes, og SNUBLET i trappa og slo hofta mi gul og blå!

Er trangt økonomisk, så tenkte det måtte være mulig å prøve å få ordna mobilen på garantien. Gikk gjennom papirene nå, og det viser seg at garantien gikk ut for nøyaktig 4 dager siden!

Går det an!?? :rope::rope:

Måtte bare få det ut! Har du noe i samme duren som må ut, så kom med det!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er trangt økonomisk, så tenkte det måtte være mulig å prøve å få ordna mobilen på garantien. Gikk gjennom papirene nå, og det viser seg at garantien gikk ut for nøyaktig 4 dager siden!

Går det an!?? :rope::rope:

Måtte bare få det ut! Har du noe i samme duren som må ut, så kom med det!

Når skaden er sevlforskylt, så går det ikke på garantien uansett.

Men til saken, for noen år siden skulle jeg flytte inn i en leilighet. Vi styra og flytta, skrudde møbler og fiksa gulv. I løpet av noen timer klarte jeg å dunke hodet hardt opp i et sofaben, slå en hammer inn i hånda, og få kjøleskapdøra flagrende inn i låret mens vi bar kjøleskapet opp trappa. Var jo gul og blå etterpå :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Er noen år siden, så jeg har forlengst "fått det ut", men kan jo dele likevel.

Skulle på fest og hadde noen venninner hos meg på vorspiel. Vi drev og blanda drinker og akkurat da jeg skrudde opp korken på en stor colaflaske ramlet den i gulvet. Den spant som en rakett, rundt og rundt, og før jeg hadde greid å få kontroll på den hadde det sprutet cola over hele meg og rundt om i kjøkkenet (selv flere måneder senere fant jeg klissete colaflekker i kriker og kroker).

Anyway, så måtte jeg dusje og ordne meg på nytt, og finne noe annet å ha på meg. Vi ble skysset avgårde i snøslaps og søle, og da vi kom frem oppdaget jeg at halve kjolen hadde hengt utenfor bildøra på turen. Lekkert. Jeg føk inn på do, skylte med vann, tørket under håndtørreren, funka dårlig, annet enn at stoffet ble skjoldete og krøllete som faen. Enda mindre lekkert, men uten søle tross alt. Senere på kvelden ble herligheten komplettert ved at en kar dultet borti meg bakfra med et glass rødvin i hånden, så nå hadde jeg svære rødvinsflekker nedover ryggen og rompa. Min kveld som trendsetter var fullendt.

Da jeg kom hjem om kvelden ble jeg stående og lete som besatt i veska etter nøklene. Borte. Dette var før mobiltelefon ble vanlig, så ganske så beskjemmet måtte jeg krype til korset og ringe på hos naboen. Kl 4 om morran. Fikk sove på sofaen, ringte senere til låsesmed, og sto der da til nabolagets forlystelse i en kjole fra hælvette og med dagen-derpå-frisyre og -tryne, og venta pent på å få åpnet døra.

Har aldri angret så mye på en fest i hele mitt liv. Skulle tatt hintet da flaska gikk amok..

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite tips sånn om det var i dag du kvelvet jus over telefonen.

All eletktronikk må tørke godt før du tar det i bruk igjen, og det er ikke snakk om 5 min med håndkle og hårføner. Pass på at den slåes av med engang det blir vått, vask forsikig med vann og la den tørke ett par dager. Blir ofte igjen litt væske under komponenter og sånt inni telefonen, den kan se tørr ut, men er ofte ikke det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...