AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jeg skjønner virkelig ikke hva som skjer med meg. I natt så drømte jeg at jeg hadde sex med faren min. Voknet nå nettopp omtrett og var gjennomvåt av svette. Dette skjedde også litt tidligere denne uka. Men hvorfor har jeg slike drømmer og hvordan får jeg det bort?
Muffin Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Dette har faktisk jeg også drømt, for ikke så lenge siden Var ikke i helt tipptopp form når jeg våknet, men valgte å riste det av meg og flire litt av det
Gjest Tjoms Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Å drømme om incest : Dette er et tegn på barnslighet, og tyder på en søken etter tryggheten i en komplett forening med familien. Hvis disse drømmene ikke tar slutt bør du vurdere å be om hjelp hos en psykolog.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Å drømme om incest : Dette er et tegn på barnslighet, og tyder på en søken etter tryggheten i en komplett forening med familien. Hvis disse drømmene ikke tar slutt bør du vurdere å be om hjelp hos en psykolog. Er det sant? Det har bare skjedd to ganger da, men jeg er ikke barnslig.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 Jeg har ikke hatt drøm om incest, men om ekle naboer.
Gjest Tjoms Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 Er det sant? Det har bare skjedd to ganger da, men jeg er ikke barnslig. Alle har vel en barnslig side. Ta det som et tegn på at du har behov for familietid (og kanskje "lek" i familien).
FangeLiv Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 Æsj og fy, jeg også drømte det. Er vel fem år siden eller mer, og det var kun en gang. Må bare riste det av seg ja, hvis ikke drømmen gjentar seg stadig, da må man vel ta mer tak i det.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #9 Skrevet 17. april 2011 Å drømme om incest : Dette er et tegn på barnslighet, og tyder på en søken etter tryggheten i en komplett forening med familien. Hvis disse drømmene ikke tar slutt bør du vurdere å be om hjelp hos en psykolog. Har du muligens lest litt for mange drømmebøker? Antakelser som dette blir bare tullete. Det finnes ikke bevis på at drømmer har faste betydninger, eller i det hele tatt trenger å bety noe som helst. Faktisk er en av de mest innflytelsesrike drømmeteoriene for tiden at drømmer kommer av tilfeldig nevronaktivitet.
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #10 Skrevet 17. april 2011 Har du muligens lest litt for mange drømmebøker? Antakelser som dette blir bare tullete. Det finnes ikke bevis på at drømmer har faste betydninger, eller i det hele tatt trenger å bety noe som helst. Faktisk er en av de mest innflytelsesrike drømmeteoriene for tiden at drømmer kommer av tilfeldig nevronaktivitet. Selvsagt har jeg lest om drømmetydning, jeg tar jo ikke dette ut fra løse lufta. Ingen som har sagt at det finnes noe som helst vitenskapelig bak slike tydninger. TS spurte hva drømmen hennes kunne bety, hun fikk en tolkning.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #11 Skrevet 17. april 2011 Selvsagt har jeg lest om drømmetydning, jeg tar jo ikke dette ut fra løse lufta. Ingen som har sagt at det finnes noe som helst vitenskapelig bak slike tydninger. TS spurte hva drømmen hennes kunne bety, hun fikk en tolkning. Nei, du tar det fra drommetydning.com Godt du har lest deg opp på området! Tror ikke du skal uroe deg for mye trådstarter. Selv om de er ubehagelige vil de sannsynligvis gå over snart. Hvis det fortsetter å være et problem kan det jo være en idé å oppsøke hjelp (les: psykolog). Noe av det viktigste å vite er at det sannsynligvis ikke er noen dypere mening bak dine drømmer. Uansett, skulle det være det er det ingen med kompetanse til å faktisk si deg noe som ikke bare er ren synsing Sov godt
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #12 Skrevet 17. april 2011 Nei, du tar det fra drommetydning.com Godt du har lest deg opp på området! Tror ikke du skal uroe deg for mye trådstarter. Selv om de er ubehagelige vil de sannsynligvis gå over snart. Hvis det fortsetter å være et problem kan det jo være en idé å oppsøke hjelp (les: psykolog). Noe av det viktigste å vite er at det sannsynligvis ikke er noen dypere mening bak dine drømmer. Uansett, skulle det være det er det ingen med kompetanse til å faktisk si deg noe som ikke bare er ren synsing Sov godt Droemmetydning.com er nettversjonen av bokformen. Hvilke andre steder hadde du forventet at jeg skulle ta det fra?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #13 Skrevet 17. april 2011 Poenget er vel at drømmetyding stort sett er rent oppspinn. All evidensbasert forskning på drømmer tyder på at dersom de har en betydning, er denne som regel ganske enkelt at emnet er noe som opptar drømmeren for tiden. En stor andel av drømmene våre handler imidlertid ikke om noe som helst fornuftig. Legg til at ca 85% av drømmer er negativt ladede, og du kan konkludere med at man i løpet av livet, eller for så vidt også i løpet av en natt, sannsynligvis vil oppleve en god del skremmende og ekle drømmer som ikke betyr noe som helst.
Gjest Tjoms Skrevet 17. april 2011 #14 Skrevet 17. april 2011 Poenget er vel at drømmetyding stort sett er rent oppspinn. All evidensbasert forskning på drømmer tyder på at dersom de har en betydning, er denne som regel ganske enkelt at emnet er noe som opptar drømmeren for tiden. En stor andel av drømmene våre handler imidlertid ikke om noe som helst fornuftig. Legg til at ca 85% av drømmer er negativt ladede, og du kan konkludere med at man i løpet av livet, eller for så vidt også i løpet av en natt, sannsynligvis vil oppleve en god del skremmende og ekle drømmer som ikke betyr noe som helst. Igjen, drømmer er i all hovedsak ikke bokstavlige. Drømmer ér en del av vår underbevissthet, men der blir vi ikke enige uansett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå