Gå til innhold

Triana Iglesias


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okey, nå trenger vi virkelig hjelp til å oppklare noe. Jeg mener å huske at da Triana Iglesias var programleder for Midt i smørøyet så het hun noe annet. Da tenker jeg først og fremst på at hun hadde et annet fornavn. Jeg har selvsagt prøvd å google dette, men uten hell. Det er meget mulig at jeg tar feil, men nå har jeg og samboeren min snakket om dette her i hele kveld og han mener bestemt at dette umulig kan stemme. Jeg trenger virkelig å få en avklaring på hvorvidt dette stemmer eller ei. Jeg har lovet å ta han med ut på middag hvis han har rett, så da krysser jeg hender og ører får at jeg har rett, denne gangen.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hogwash

http://www.tv2underholdning.no/gkn/se-trianas-utrolige-forvandling-2601013.html

Triana Iglesias er aller best kjent som lettkledt modell, og nå også som programleder for realityserien «Paradise Hotel». Spoler vi femten år tilbake, gjør Triana sin aller første TV-jobb - men ikke i en like sexy innpakning. Hun startet nemlig sin TV-karriere som stuntreporter i «Midt i Smørøyet»!

Se Trianas programlederdebut nederst i saken.

http://no.wikipedia.org/wiki/Midt_i_sm%C3%B8r%C3%B8yet

Triana Iglesias Holten (1995) (nå kjent som modellen Triana Iglesias)

Endret av hogwash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var også med i den serien på tv norge. Tror den het venner og fiender og der het hun Tanja tror jeg, hun var brunette der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes hele og ekte navn er Triana Iglesias Holten

Hun har bare kuttet ut det norske i navnet sitt nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...