Gå til innhold

Kvalm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ikkje så lenge siden endret eg kosthold. Det endte med uregelmessig mens, men...den har var i snart 3 uker! I går, og i dag har eg vært kvalm (på en måte) fra etter frokost til eg legger meg. For 1 uke siden var eg også kvalm fra morgen til kveld, men det var bare den ene dagen. Nå er det 2 eller tredje dagen eg er kvalm. Er ikkje syk, føler meg helt frisk.

Det ødeleggerså mye av dagen! Som regel pleier hurtigmat å hjelpe på kvalmen, og cola, men denne gangen fungerte det ikkje! :frustrert:

Noen ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man endrer kosthold fra mye dårlig mat til mye grønn kost, så hender det at kroppen begynner å skille ut avfallsstoffer som gjør at en føler seg dårlig. Dette er dog et godt tegn ;)

Evnt du kan ha et magevirus, helt umulig å si.

Å prøve å dempe kvalme med fastfood høres for meg helt horribelt ut. Drikk mye friskt vann istedet, tilsett gjerne noen skiver sitron i vannet, det smaker friskt og deilig. Litt natron i vannet (istedet for sitron) kan også ha kvalmestillende effekt.

Skrevet

Salt mat, cola, te med ingefær...

AnonymBruker
Skrevet

Frisk luft, vann eller farris (det du synes er fristende), salt tørr mat. Unngå det du føler er kvalmende. Kvalme kan også være psykisk, det er lett å tenke seg kvalm.

Vi er forskjellige hva vi liker når vi er kvalme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...