Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tjoms
Skrevet

funnet ut at dette var den raskeste veien til å

Skrevet

lure kongen som var den rettmessige faren. Ungen viste seg å være den vakreste ungen som noengang var født så

AnonymBruker
Skrevet

hun døpte ungen mie som

Gjest Blondie65
Skrevet

i Gundersen. Dette likte ikke Lielienhof. Han saksøkte

Skrevet

hele kongeriket norge, noe så uhørt. Nå hadde Jan Thomas fått nok. Holy mascara den ungen trenger en makeover NÅ, han begynte å

Skrevet

pakke en stor bag med solpudder, liplinere og kajaler, Så tok han på seg masken sin og ble til FANTHOMAS! *masse actionfylt musikk overalt*

Han

Skrevet

festet sete til christoffer i passajersete,slik at han hadde et sted å sette ungen. Men i det han

Skrevet

satte seg forran rattet, ble Cristoffer skikkelig furt! -"Jan Banan, du er skikkelig teit, ass! Jeg liker ikke

Skrevet

å bli satt i bås!"

Det dreit Fanthomas regelrett i. Herlighet, han hadde jo nettopp tatt på seg ansvaret for å redde hele Norges kongerike fra å bli en slunken notis i Se & Hør. Han vridde om nøkkelen, og

Skrevet

syntes at denne historien begynte å bli vel intrikat og innviklet og begynte å bli ør i botox-knotten sin. Kristoffer mente at

Skrevet

at det ville bli bedre bare han fikk en softis med jordbærstrø på. Så satte Fanthomas klampen i bånn, dro på Mac'ern og handlet Drive In iskrem og raste avgårde til sykehuset. -"Ta det med ro

Skrevet

elsklingen min, jeg kan vente 5 minutter på den isen, hvis du stresser sånn må du ta mere botox og da

Skrevet

vet jeg at du kommer til å hylgrine", sa Kristoffer. "-Slæpp øff", sa Fanthomas. -"Dette skal bli

Gjest Tjoms
Skrevet

en rynkefri opplevelse. Han tok frem sprøyta og

Skrevet

og sprutet inn masse gift i ansiktet sitt, deretter så

Skrevet

hovnet ansiktet hans så opp at det sprakk! Ari Ben spurtet til og

Gjest Blondie65
Skrevet

men dessverre, det en gang så vakre ansiktet til Jan Thomas stod ikke til å redde - nå så det mer ut som

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...