Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da kom Droning Sonja, hun ropte forferdet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen har stjålet min tiara, hjelp..hjelp!!

Skrevet

Kongen syntes hun var skikkelig sytete og mente hun hadde hauger av tiaraer så han

Skrevet

ba henne klappe igjen smella og fokusere på disse surrealistiske hendelsene på flyplassen! Og nå kom jaggu herr Grøtta Grav dansende i mot Dronningen. "-Deres Majestet, Deres Majestet,

AnonymBruker
Skrevet

skal vi ta oss er nummer" spurte han.

Skrevet

at ikke du melder deg på farmen!! Han var så ivrig at håret sto enda mer tilværs enn det pleier og

Skrevet

plutselig smekker Gaute dronningen over munnen så hun flyr bakover og treffer

Skrevet

bajonetten til gardisten utenfor slottet og blir drept. Uffameisann sa kongen, det var jo litt synd. Da må jeg

Gjest Blondie65
Skrevet

finne en ny kjerring. Hva med deg Gaute sa

Skrevet

Wenche Myhre, er du ikke litt lei deg engang for å ha drept dronninga eller? Nei bare når jeg blir 66 sa Gaute. Wenche hvisket

Skrevet

Gaute likte de som var enda eldre enn Wenche og tenkte trist på at dronninga var død. Turid tenkte at

Skrevet

det var skikkelig kjedelig å ligge der helt besvimt! Påtide å reise seg opp, men til sin store forferdelse oppdager hun at bena hennes er

Skrevet

like lekre som en supermodells, jøss da kan jeg jo bli rik som strømpebuksemodell tenkte hun. Wenche var ikke enig, hun

Gjest CupcakeLotte
Skrevet

var nemlig mer keen på å dra å bowle med

Skrevet

kong Harald. Men det tok seg jo ikke ut slik rett etter et dronningdrap. Hmmm sa Kongen, mens han gjorde et forsøk på litt ansiktsmimikk,

Skrevet

la oss heller ta et glass vin i all hemmelighet på slottet, må bare få vaktholdet til å

Skrevet

legge seg først, så ingen tipser media, for jeg vil ikke ha besøk av Se og Hør i morgen tidlig. Det

Gjest CupcakeLotte
Skrevet

hadde ikke vært bra! Da finner de bare ut at de ryktene som gikk i fjor var sanne! Jeg betalte jo tross alt 100 000 kr for å få de til å tie.

Skrevet

Ja, tenk hva som hadde skjedd om hemmeligheten fra i fjor ble bekreftet av noen? Da ville hele slottet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...