Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sunket i jorden. Turid tenkte at siden

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

bowling ikke var aktuelt kunne hun like greit henge her for å se om noen ville lekke hemmeligheten. Hun trenge ikke vente lenge før Kong Harald røpet seg da han sa

Skrevet

Turid jeg tror jeg er forelsket i deg!!

Skrevet (endret)

Kongen bestemte seg for å gjøre det slutt med sonja, siden han er forelsket i Turid og dro derfor opp til slottet hvor dronningen satt med huet i doskåla og laget bobler. Han sa...

Edit: missforsto først det som sto i forrige innlegg så ble litt endringer.

Endret av Troilltøva
Skrevet (endret)

"Sonja, ditt brushue! Jeg er skitlei av deg og alle intrigene du lager! Nå kan du jaggu smøre din egen osteskive! Jeg flytter på hybel med Turid!"

Endret av Anjah
Skrevet

Og siden du også er død er det litt kjedelig å henge med deg så kongen dro til

Skrevet

tilbake til flyplassen for å hente Turid. Turid sitter fremdeles på en krakk og stirrer forførerisk på sine La Mote -legger!

Gjest Tjoms
Skrevet

Dessverre hadde hun ikke barbert leggene på 1 år, så

AnonymBruker
Skrevet

hun kjøpte seg en ny ostehøvel på den nærmeste Tax Free butikken. Når man ikke har barbert leggene på over 1 år, er det bare ostehøvel som klarer biffen.

Skrevet

Etter hun hadde høvlet leggene sine lekre og hårfrie, løp hun til nærmeste modellbyrå. Se på de fantastiske beina mine sa hun til

Skrevet

Jan Thomas

Skrevet

Han var forsåvidt enig men ville at hun skulle bli med i Happy Day sammen med Mia Gundersen, Turid hatet Mia så hu

AnonymBruker
Skrevet

trasket videre

Skrevet

mens hun tenkte at: Nå er det på tide at jeg begynner hos min psykolog igjen, for dette

Gjest Blondie65
Skrevet

går ikke lenger. Dessverre var det 9 måneders ventetid hos psykologen, så hun måtte finne på noe annet. Det var derfor hun dro til

Skrevet

en fertilitetsklinikk. "-Er det 9 måneders ventetid hos psykologen, kan jeg likesågodt være gravid i mellomtiden!" , tenkte Turid.

Gjest Blondie65
Skrevet

Damen på fertilitetsklinikken spurte Turid hvem som skulle være far til barnet. Dette hadde jo ikke Turid tenkt på, men etter litt betenkning svarte hun

(Til dere som deltar: Ikke end innlegget ditt med en fullstendig setning. Da må neste som fortsetter finne på for mye. End eller midt i en setning slik at neste kan fortsette)

Skrevet

at Brad Pitt var den rette far. Han er jo så kjekk, Angelina raste og

Skrevet

reiste til Australia og hantet 5 små Aborigines barn. Nå må du

Skrevet (endret)

velge mellom våre 10 unger og meg, eller

Endret av NoFame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...