Gå til innhold

Sommeren nærmer seg!


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Hallo!!

Nå har jeg altså startet en treningsdagbok. Det kan bli interessant! Men jeg skal ned. Så trene eller ikke trene, det skal skje!

Jeg meldte meg inn på vektklubb.no i januar og har gått ned 7 kilo siden da. Men så stoppet det litt. Jeg begynte å Skeie ut med maten og sluttet så og si å trene:/

Men det positive er at jeg bare har gått opp 1 kg siden da.

Jeg er 22, måler 1.64 og begynte på 70 kg etter jul.

Jeg vil absolutt ikke betegne meg som overvektig, men er man ikke fornøyd, så er man ikke fornøyd. For her, på min kropp setter alt seg på hoftene.

Men nå er jeg back on track og skal ned 5-8 kilo til. Akk.. Jeg kan enda huske da jeg veide det. Men du vet, ostepop og alt annet syndig har en tendens til å rope øltyper for høyt på denne jenten:p

Så dagens treningøkt har vært husarbeid i 4 timer og nå skal jeg på jobb å servere i 7 timer. Det kan vel gå som trening, vel?

Dagens vekt: 63.4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zeppelin

OK. Så dagen i går var ikke den beste :sjenert:

Merker jeg har bitt svak for god og fet mat igjen, da jeg spiste en stor baguett med skagensalat og reker på.. og pizza på jobb.( da jeg jobber på pizza restaurant.

Men i dag, derimot!

Dagens frokost var tre store spiseskjeer med Tine Vaniljeyoghurt, med jordber og banan på toppen.

So far , so good.

Lunsjen blir tunfisksalat med røde bønner. 1 porsjon inneholder ca 200 kcal.

Her er oppskriften for de som vil ha den:

1 porsjon:

* 0,5 Boks Tunfisk i vann

* 100 gram Røde hermetiske bønner

(ca en boks)

* 37,5 gram Sukkererter

(ca en pakke)

* 0,1 stk Rødløk

* 12,5 gram Kapers

* 0,5 ss Dill

* 0,3 ss Extra virgin olivenolje

* 0 gram Salt og pepper

Kutt sukkererter i ringer, og grovhakk løken. Ha bønnene i et dørslag, og skyll godt i rennende, kaldt vann. Press vannet (eller oljen) ut av tunfiskboksen. Bland tunfisk, bønner, sukkererter, finhakket løk og kapers med dill og olivenolje. Smak til med salt og pepper (helst grov og nykvernet).

Enjoy! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...