Kvist Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 (endret) Vi har planer om å ta med bærbar grill på piknik i påsken. Men jeg synes ofte jeg ender opp med å ta med meg det samme hver gang. Ofte grillspyd med kylling/pølsebiter/sopp/paprika, grønn blandet salat med varierende innhold, tomatsalat, potetsalat av olje/sitron typen. Ønsker å starte 2011sesongen med noe nytt. Vi har med grill som er større og varer noe lengre enn en engangsgrill (og som lager mindre søppel), vi er både voksne og barn, noen lavkarbo, noen altetere og noen kresne. Ting få av oss spiser er rømme/majones baserte salater, type kjøpt potetsalat. Og så vil jeg gjerne lage alt fra bunnen av for å slippe tilsetningstoffer og sånt. Noen som har kreative tips? Både til ting på grillen og tilbehør/retter som kan lages hjemme og spises lunt eller kaldt. Endret 15. april 2011 av Kvist
B.A. Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Jeg syns det er godt med pastasalat til grillmat iallefall. På grillen kan du ha fisk i folie, pølser ( Ostepølser, baconpølser, krydderpølser osv..), hjemmelagede hamburgere (er så utrolig godt at en vil aldri ha kjøpe-burgere igjen), marienerte kyllingfileter (da kan en selv velge hva en vil marienere det i) eller er det veldig godt med friske bær med vaniljesaus til dessert, er jo veldig sommerlig også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå