AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hei Jeg har brukt p-ring i et halvt år nå, og har hoppet over mensen stortsett alle gangene ved å bare sette inn en ny ring med en gang isteden for å ha en ringfri uke. Men for tre uker siden så valgte jeg å ha mensen fordi jeg var litt redd for at jeg kanskje hadde blitt gravid. Mensen kom og varte i tre-fire dager , som det pleier. Så satt jeg inn ny ring uken etter, og skal ikke bytte før neste onsdag igjen. Men i går når jeg var på do og tørket meg, så var det rosa på papiret. Skjønte ikke så mye, fordi jeg har jo ikke tatt ut ringen eller noe.. Også fortsatte det å være rosa på pappiret i løpet av dagen, og på kvelden ble det betydelig rødere. Og i dag er det akkruat som om jeg har mensen. Jeg har aldri blødd noe utenom mensen før, så jeg vet ikke helt hva dette er heller.. Og klamydia tviler jeg på at det er, fordi jeg har en fast partner og begge to var jomfru da vi ble sammen. Kan noen fortelle meg litt hva jeg kan gjøre? og hvor lenge varer disse mellomblødningene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå