Gjest Fikira Skrevet 15. april 2011 #21 Del Skrevet 15. april 2011 Er jeg ikke nydelig http://www.visordown.com/members/images/157242/gallery/ugly-smile.jpg Rawr, sexy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 15. april 2011 #22 Del Skrevet 15. april 2011 Bilde tatt med webkamera, med andre ord ganske ferskt .. og anonymisert Jeg er som nevnt i en annen tråd 50 år og midt i midtlivskrisa, men jeg forsøker å holde meg ung og frisk! Hadde ikke gjort meg noe å se slik ut når jeg blir 50. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #23 Del Skrevet 15. april 2011 Wow, the men at this forum are so handsome 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 15. april 2011 #24 Del Skrevet 15. april 2011 Hadde ikke gjort meg noe å se slik ut når jeg blir 50. Sier bare en ting: Vitapro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #25 Del Skrevet 15. april 2011 Bilde tatt med webkamera, med andre ord ganske ferskt .. og anonymisert Jeg er som nevnt i en annen tråd 50 år og midt i midtlivskrisa, men jeg forsøker å holde meg ung og frisk! Seriøst, er du 50!? Wow, imponert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #26 Del Skrevet 15. april 2011 Bilde tatt med webkamera, med andre ord ganske ferskt .. og anonymisert Jeg er som nevnt i en annen tråd 50 år og midt i midtlivskrisa, men jeg forsøker å holde meg ung og frisk! Får hakeslepp. Hadde bare alle 50åringer kvinner som menn klart å holde seg så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 15. april 2011 #27 Del Skrevet 15. april 2011 Like tøffe, minst. Haha, ligna litt på avataren, bortsett bra fargen og oppvaskhanskene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 15. april 2011 #28 Del Skrevet 15. april 2011 Bilde tatt med webkamera, med andre ord ganske ferskt .. og anonymisert Jeg er som nevnt i en annen tråd 50 år og midt i midtlivskrisa, men jeg forsøker å holde meg ung og frisk! Oioioi! Imponerende! Håper sambo holder seg like godt når han er 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Larsern Skrevet 15. april 2011 Populært innlegg #29 Del Skrevet 15. april 2011 I tilfelle noen mistenker at jeg er et kvinnfolk etter all surmulinga å dømme.. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 15. april 2011 #30 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg vasker gulvet. Det er ikke mer mystisk enn det. Dessverre. Du tenkte kanskje jeg hadde en gummihanske-fetisj? Jeg tenkte at det var litt rart å vaske gulvet mens man er naken Hver sin smak, hehe. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #31 Del Skrevet 15. april 2011 I tilfelle noen mistenker at jeg er et kvinnfolk etter all surmulinga å dømme.. Han i bakgrunnen eller? Hoho, neida. Riktig lekkert om jeg får si så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 15. april 2011 #32 Del Skrevet 15. april 2011 Han i bakgrunnen eller? Hoho, neida. Riktig lekkert om jeg får si så. Ja, faen. Jeg skulle bare grave nedi sekken etter en kald øl og så plutselig kommer en bleiking i stygg shorts og stiller seg foran. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 15. april 2011 #33 Del Skrevet 15. april 2011 Ja, faen. Jeg skulle bare grave nedi sekken etter en kald øl og så plutselig kommer en bleiking i stygg shorts og stiller seg foran. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #34 Del Skrevet 15. april 2011 jeje, føler jeg er litt for tynn. (i hvert fall etter å ha sett "hulken" over her.) 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #35 Del Skrevet 15. april 2011 Er jeg ikke nydelig http://www.visordown.com/members/images/157242/gallery/ugly-smile.jpg Det er ikke kult å mobbe andre på den måten skal jeg si deg, Hva om mannen på dette bildet hadde sett det? For en ufyselig idiot du er!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 15. april 2011 #36 Del Skrevet 15. april 2011 Inx, du lyver om noe her, enten alder eller bilde....eller begge deler? Likner litt på samboer, dog....(er du han??????) Jeg dauer av latter av de derre oppvaskhanskene!!!!!! Hahaha....minner meg om ei venninne som fant ett stykk oppvaskhansker og ei "sex i kristent ekteskap" bok i nattbordet til foreldrene da hun skulle finne noe helt annet. Aaah...! :D 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #37 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg tenkte at det var litt rart å vaske gulvet mens man er naken Hver sin smak, hehe. Veldig praktisk å vaske gulvet naken, har alltid gjort det, og jeg er kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #38 Del Skrevet 15. april 2011 Det er ikke kult å mobbe andre på den måten skal jeg si deg, Hva om mannen på dette bildet hadde sett det? For en ufyselig idiot du er!! Jeg bare gjetter; mannen er alkoholiker, bor under en stein og har ikke tilgang til internett, han er analfabet og sjansen for at han går inn på et norsk kvinnedominert nettsamfunn er forsvinnende liten. Tror nok det er ganske trygt å mobbe han der uten at han blir såra... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. april 2011 #39 Del Skrevet 15. april 2011 I tilfelle noen mistenker at jeg er et kvinnfolk etter all surmulinga å dømme.. Håhå, tatt dæ lætt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #40 Del Skrevet 15. april 2011 Jeg tenkte at det var litt rart å vaske gulvet mens man er naken Hver sin smak, hehe. Du har ikke et angstbitersk forhold til nakenhet, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå