Gjest TS Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Ja, hvor mange av dere har egentlig vært utro? Da mener jeg selvfølgelig sex, og kyss. Dere som har gjort det, hva fikk dere til å gjøre det? Setter pris på ærlige svar
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg! Kjæresten var gravid, med tilhørende dårlig sexliv. Fristelsen ble for stor, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Pga at jeg ikke fikk sex hos kjæresten. Så jeg var utro mot han . Pga spenningen og begjær kanskje, som jeg ikke fikk hos typen. Jeg droppet han tilslutt pga jeg ikke kunne leve med så lite sex som det han gav meg
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Nja, vanskelig å si. Jeg tok på puppene til en dame mens dami mi kyssa på samme dama. Jeg hadde sagt at det var greit at de kyssa, mens jeg selv ikke hadde fått klarsignal til noe som helst
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Har ikke vært utro selv, men jeg er grunnen til at noen andre har vært utro med meg mot kjæresten..
hulaboer Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Aldri vært det, og hvis det noen gang skjer så må det være fordi det er noe galt med hodet mitt. 2
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Haha, der kom den - kl 01:41! TS spør hvem som har vært utro og så kommer de moralske svarene kjapt - som atte jeg forakter utroskap. Morsomt dette forumet! Her svarer ingen på hva TS spør om! Og ja, jeg har vært utro! Mange ganger!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Jeg har rota med andre, men aldri i skjul. Det var min daværende kjærestes ide at vi skulle ha et noe "åpent" forhold når vi dro på fest.. Han ombestemte seg raskt!
Gjest Canis lupus Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Jeg har aldri vært utro. Jeg kommer aldri til å synke så lavt. 2
Gjest MikeWaters Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 Mener du mot nåværende partner, eller i alle forhold man har hatt?
Gjest TS Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 Mener du mot nåværende partner, eller i alle forhold man har hatt? Gjennom hele livet ditt
MsLeela Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 hmmm, telles det for å være utro å ha sex med noen når man vet at man skal flytte fra typen (kontrakten var underskrevet og datoen satt) og ikke har hatt sex med han på 4-5 måneder?! Det vil si, vi viste at det var over og det var kun kontrakten til den leil. vi bodde i som hold oss sammen.
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 Har ikke vært utro men kommer til å gjøre det hvis jeg får sjansen. Etter et langt samliv har vi verdens kjedeligste sexliv. Under dyna, i mørket en eller to ganger i måneden. Jeg må snart få litt mer spenning, og helst litt større seksuell nytelse. Vi er ikke så gode på å kommunisere heller, så summen oss to imellom driver mot utroskap...
KaDust Skrevet 15. april 2011 #18 Skrevet 15. april 2011 Aldri vært det, kommer aldri til å være det.
Gjest Trudderuderantan Skrevet 15. april 2011 #19 Skrevet 15. april 2011 Haha, der kom den - kl 01:41! TS spør hvem som har vært utro og så kommer de moralske svarene kjapt - som atte jeg forakter utroskap. Morsomt dette forumet! Her svarer ingen på hva TS spør om! Og ja, jeg har vært utro! Mange ganger! Tja, jeg forakter også utroskap, og har heller aldri vært/kommer aldri til å være utro. OG, jeg svarer mer enn gjerne i en tråd som denne, vel vitende om at det irriterer vettet av alle promiskuøse flyfiller som har gjort det til en livsoppgave å forbanne alt som har med et minstemål av moral og anstendighet å gjøre. HA HA... 1
Stefan Skrevet 15. april 2011 #20 Skrevet 15. april 2011 Aldri vært utro. Skulle man få behov for å pule andre, så er det på tide å forlate det nåværende forhold først, spør du meg. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå