AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 De siste ukene/mndene har jeg sett kors hele tiden. På TV, blad, ting og gjenstander formet som kors, i går gikk også en liten gruppe over gata med et stort kors mellom seg og da jeg kjørte frem var alle borte.. Noen som har opplevd liknende? Fortell! Kan sies at jeg forbinder kors utelukket med noe negativt. Kunne aldri gått med et kors-smykke f.eks. Synes det begynner å bli ubehagelig
Meaty Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Bare vent til påsken starter, da kommer de faste nyhetsinnslagene om disse idiotene som hvert år lar seg korsfeste for å hedre Jeser'n. 4
hulaboer Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Du legger merke til det over alt fordi du tenker på det. 5
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Jeg har hatt en lignenede greie pågående i hodet mitt, med telling av gjenstander. Da jeg er ganske god på tall, så fikk jeg det for meg at det er mulig å telle alt mulig. Det toppa seg med at jeg ble oppmerksom på syv-tall, og at jeg begynte å se syv tall. Det hjalp da jeg fikk lest meg opp på at syv er et primtall, som er mer stabilt i matematikk, og på den måten kan utpeke seg. Matematikere kan forklare syvtall og det med kalenderen tipper jeg. Det mest irritable jeg har hørt er at det er fornuftig å ha vekkerklokka på syv. Noen som kan hjelpe. Hva med 6.59 eller 7.01 annen hver dag?
alexaa Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Jeg har hatt en lignenede greie pågående i hodet mitt, med telling av gjenstander. Da jeg er ganske god på tall, så fikk jeg det for meg at det er mulig å telle alt mulig. Det toppa seg med at jeg ble oppmerksom på syv-tall, og at jeg begynte å se syv tall. Det hjalp da jeg fikk lest meg opp på at syv er et primtall, som er mer stabilt i matematikk, og på den måten kan utpeke seg. Matematikere kan forklare syvtall og det med kalenderen tipper jeg. Det mest irritable jeg har hørt er at det er fornuftig å ha vekkerklokka på syv. Noen som kan hjelpe. Hva med 6.59 eller 7.01 annen hver dag? Haha, jeg har alltid vekkeklokka mi på 06.54
Green Lady Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Jeg har hatt en lignenede greie pågående i hodet mitt, med telling av gjenstander. Da jeg er ganske god på tall, så fikk jeg det for meg at det er mulig å telle alt mulig. Det toppa seg med at jeg ble oppmerksom på syv-tall, og at jeg begynte å se syv tall. Det hjalp da jeg fikk lest meg opp på at syv er et primtall, som er mer stabilt i matematikk, og på den måten kan utpeke seg. Matematikere kan forklare syvtall og det med kalenderen tipper jeg. Det mest irritable jeg har hørt er at det er fornuftig å ha vekkerklokka på syv. Noen som kan hjelpe. Hva med 6.59 eller 7.01 annen hver dag? Dette minnet meg veldig på filmen 23 med Jim Carrey i hovedrollen. Han blir helt opphengt i tallet 23, og ting går litt ut av styr. Ganske bra film, egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Høres ut som du kanskje bør oppsøke profesjonell hjelp, i alle fall hvis du ser ting som ikke er der. Finnes god hjelp å få, men du bør gjøre det snarest mulig for best prognose. 1
chikako Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 Et kors er en enkel geometrisk figur, og vil finnes over alt på grunn av det. Etter at jeg leste innlegget ditt, så jeg meg rundt på jakt etter kors, og fant lett fem stykker, siden jeg var på jakt etter det. 3
Gjest dunebuggy Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Et kors er et kryss, og kan på den måten være her og der. Det finnes folk som er begeistra for sirkler også. kaffekopp, volumkontrollen, veldig mange hull er sirkelformet. Hjulene er runde osv. Tror ikke det med kors er noe spesielt, bortsett fra at et kryss kan forestille et kors, om du tenker på det. Jeg orker ikke å tenke på at "kryss er kors".
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 Kan godt være at jeg har blitt veldig oppmerksom på kors og derfor legger lettere merke til det. Men jeg leter ikke bevisst etter kors, som en skrev. Siden jeg faktisk missliker kors -ja faktisk, så tenker jeg litt at det kan være et varsel eller et dårlig tegn f.eks. Eller så kan det bare være en tvangstanke. Blir jo litt stresset, skal innrømme det. TS 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #13 Skrevet 16. april 2011 Har hørt om noe lignende, han hadde røyket hasj hver dag og det åpnet kanaler som ble slitsomme.
Pingting Skrevet 16. april 2011 #14 Skrevet 16. april 2011 Har hørt om noe lignende, han hadde røyket hasj hver dag og det åpnet kanaler som ble slitsomme. FEM og sånn, mener du? 4
Gjest dunebuggy Skrevet 16. april 2011 #15 Skrevet 16. april 2011 FEM og sånn, mener du? FEM og sånn. Hva er det?
Pingting Skrevet 16. april 2011 #16 Skrevet 16. april 2011 FEM og sånn. Hva er det? Fem. Slitsom kanal. Burde ikke åpnes uansett hvilke rusmidler man er på. 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #18 Skrevet 17. april 2011 Jeg har hatt en lignenede greie pågående i hodet mitt, med telling av gjenstander. Da jeg er ganske god på tall, så fikk jeg det for meg at det er mulig å telle alt mulig. Det toppa seg med at jeg ble oppmerksom på syv-tall, og at jeg begynte å se syv tall. Det hjalp da jeg fikk lest meg opp på at syv er et primtall, som er mer stabilt i matematikk, og på den måten kan utpeke seg. Matematikere kan forklare syvtall og det med kalenderen tipper jeg. Det mest irritable jeg har hørt er at det er fornuftig å ha vekkerklokka på syv. Noen som kan hjelpe. Hva med 6.59 eller 7.01 annen hver dag? Det er faktisk så å si mulig dersom man bruker klassifieringssystem man har på bibliotek.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #19 Skrevet 24. april 2011 Syv har mest med kalenderen å gjøre, syv dager i uken, men det er jo skudd år også. Men 70 sone er også greit på veien, da 80 er fort og 60 er treigt. Jeg synes også det er kjekt å ha kokeplata på syv, når jeg steker, da blir ikke maten svidd. Men jeg har ikke tvangstanker lengre, takk og pris
cyanid Skrevet 24. april 2011 #20 Skrevet 24. april 2011 Jeg har alltid sett partiklete geometriske mønstere når jeg tenker etter, enten jeg har øynene lukket eller åpne. Veldig avanserte "passer-blomster" en lagde i kjedelige mattetimer, sacred geometry osv osv... medfødt hjerneskade kanskje, men det er veldig fint å se på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå