ordjente Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Hvis jeg går ned 5 kilo, hvor mange klesstørrelser er det? Finnes det noen "regel" eller gjennomsnitt?
MilliVanilli Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Det kommer nok an på hvor på kroppen du mister mest fett. Selv har jeg vanskelig for å miste fett på underkroppen, blir derimot syltynn på overkroppen om jeg går ned. Derfor ville jeg nok ha mistet max én størrelse i jeans etter vektnedgang på 5 kg., mens på overkroppen ville jeg nok ha gått ned 1-2 strl.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Kommer an på hvor høy du er, hvilken fasong du har, hvor fettet sitter og hvor du mister det, og hvor mye du ev. går opp i muskelvekt. Kort svar: nei.
Gjest *Maja* Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Kommer an på om det er muskler eller fett, eller en god kombinasjon...jeg brukte samme størrelse da jeg var 5 kilo tyngre enn nå, men klærne sitter definitivt bedre nå som det er muskler og ikke fett
Gjest Purple Haze Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 For meg er 5 kilo ca en klesstørrelse.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg har gått ned fra 80 til 67 kilo, og bruker de samme klærne. Str. M/L. Klærne sitter løsere, men så liker jeg løse klær til å begynne med, så... Er 170cm høy.
Gjest Linda Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Jeg er 1.78 og har funnet ut at én klesstørrelse ned, eller opp, er ca syv kilo, - på underkroppen. Er også tynnere på overkroppen og fant én gang ut at jeg bare var to centimeter mer i livvidden enn en kollega som var femten centimeter lavere, og veide tyve kilo mindre;-) Skikkelig pærekropp med andre ord:-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå