Gå til innhold

Antall kilo ned = klesstørrelser mindre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg går ned 5 kilo, hvor mange klesstørrelser er det? Finnes det noen "regel" eller gjennomsnitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok an på hvor på kroppen du mister mest fett. Selv har jeg vanskelig for å miste fett på underkroppen, blir derimot syltynn på overkroppen om jeg går ned. Derfor ville jeg nok ha mistet max én størrelse i jeans etter vektnedgang på 5 kg., mens på overkroppen ville jeg nok ha gått ned 1-2 strl.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor høy du er, hvilken fasong du har, hvor fettet sitter og hvor du mister det, og hvor mye du ev. går opp i muskelvekt.

Kort svar: nei.

Gjest *Maja*
Skrevet

Kommer an på om det er muskler eller fett, eller en god kombinasjon...jeg brukte samme størrelse da jeg var 5 kilo tyngre enn nå, men klærne sitter definitivt bedre nå som det er muskler og ikke fett :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

For meg er 5 kilo ca en klesstørrelse.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned fra 80 til 67 kilo, og bruker de samme klærne. Str. M/L. Klærne sitter løsere, men så liker jeg løse klær til å begynne med, så...

Er 170cm høy.

Skrevet

Jeg er 1.78 og har funnet ut at én klesstørrelse ned, eller opp, er ca syv kilo, - på underkroppen. Er også tynnere på overkroppen og fant én gang ut at jeg bare var to centimeter mer i livvidden enn en kollega som var femten centimeter lavere, og veide tyve kilo mindre;-) Skikkelig pærekropp med andre ord:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...