Lista Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Noen som kan komme med forslag til mat som nærmest "sklir" ned i halsen, uten at man må svelge? :gjeiper: Utenom grøt, suppe, potetmos og yoghurt som jeg har kommet på til nå. Blir svært glad for andre forslag
Niennas Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Makaroni med smør eller ketchup. Ellers kan jeg anbefale McDonalds-milkshake. Den er veldig tykk, så det kjølner, og du blir litt mett på det.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Loff (innmaten) med Grädd-ost. Det, samt is-kaffe, var det jeg levde på da jeg fjernet mandlene.
Dark Star Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Eggerøre, majones/rømmebaserte salater, grønnsakmoser av ymse grønnsaker, kokte egg.
popnagle Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 fiskeboller med brokkoli&gulrotpurè 1 kokt brokkoli 1 pakke kokte gulrøtter Mix med staver, putt i en del smør og salt og pepper;) Nam!
Lady in blue Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Blomkålmos: Kok opp blomkål i vann med salt og krydder. La vannet renne av, mos med stavmixer og tilsett godt smør. Krydre etter ønske. Forskjellige desserter glir jo lett ned, men kanskje ikke så mye for kroppen å gå på gjennom dagen. Babymat på glass kanskje? Eller lag det selv.
Tears.of.the.Sun Skrevet 14. april 2011 #12 Skrevet 14. april 2011 Hjemmelaget suppe, lapskaus sånn at bitene er helt kokt bort, potetstappe, is.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå