Personlig12 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Sitter her på en torsdags kveld sliten og trøtt. Har tent noen lyst, kjøpt meg sjokoladenøtter og lagt meg en kopp te Deilig meg en hjemme alene kveld. Hva gjør du når du føler deg sliten og vil samle opp litt energi?
MarianneE Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Legger meg 10 minutter på senga. Eller setter meg i en lotusposisjon (ikke at jeg klarer og sitte i noe annet enn skredderstilling, men...) og bare lukker øynene og konsentrerer meg om og puste rolig og ikke tenke på noenting.
Gjest Raindrops Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 (endret) Tenner telys på badet og tar et glovarmt bad. Så ligger jeg der å døser til jeg blir rynkete og vannet blir kaldt ...Åh, nå fikk jeg lyst på et bad. Endret 14. april 2011 av Raindrops
Gjest Passing by Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Hvis det er på kvelden så er det ikke bestandig at jeg gidder å prøve å gjøre noe for å få energien igjen, da går jeg og legger meg og sover. Utenom å sove så går jeg tur, uten musikk på øret, kun mine egne tanker som får strømme fritt, tømmer hodet for all grums. Eller jeg setter på god musikk som jeg fordyper meg i mens jeg ligger på sofaen, eller jeg fordyper meg i en god bok.
Tabris Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Noe sjokolade, eller kanskje en øl, og så sitter jeg noen timer for meg selv med øretelefoner og hører på musikk. Da får jeg slappet skikkelig av.
Wonders Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 lager meg kylling til middag, dampede grønnsaker, en dert berné, hvitløksbrød og amaldine poteter. Ett glass hvitvin. Å skru på get-dekoder'n å gå igjennom alt jeg har spillt inn. ahhhhh Etter dette legger jeg meg tidlig. 1
Marshmallow Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Drar i stallen og rir favoritthesten min. Er ikke alltid det lar seg gjøre, så da tar jeg gjerne med meg en god bok og et glass rødvin i badekaret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå