AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg lurer på om dere som er/har vært gravide opplever ømme/større pupper rett før mens annerledes enn ømme/større pupper ved graviditet? Isåfall hvordan?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Når jeg var gravid så var det i starten (de første månedene) helt likt som ved mens. Etter noen mnd så ble de mye ømmere, spesielt brystvortene.
missLynch Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 (endret) Puppene var ømmere/vondere ved vanlig PMS. Vanligvis, da. For det varierte før hver mens. Jeg hadde ikke ville brukt en "ømme pupper-skala" for å spekulere i en eventuell graviditet, men det er meg og min erfaring. Endret 14. april 2011 av missLynch
Timseh Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 (endret) Nå er jeg bare 12 uker på vei, men de er mye mindre vond nå enn rett før mensen. Edit: Skrivefeil. Endret 14. april 2011 av HenLu
Gjest MrsTux Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Mine var myyye ømmere da jeg var gravid.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 TS her. Jeg vet ikke om jeg er gravid, men har fryktelig mye symptomer (skal ta test i helgen). Siste døgnet har brystene vært veldig ømme, men annerledes ømme. De føles også mer tunge, og jeg legger merke til at blodårene vises veldig tydelig.
Que Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 TS her. Jeg vet ikke om jeg er gravid, men har fryktelig mye symptomer (skal ta test i helgen). Siste døgnet har brystene vært veldig ømme, men annerledes ømme. De føles også mer tunge, og jeg legger merke til at blodårene vises veldig tydelig. Akkurat sånn var det med meg da jeg ble gravid.. Nå er jeg 15 uker og det har avtatt litt igjen..
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #8 Skrevet 14. april 2011 Akkurat sånn var det med meg da jeg ble gravid.. Nå er jeg 15 uker og det har avtatt litt igjen.. Jeg har i tillegg siste 1 - 1 1/2 uke hatt mensenmurringer (konstant). Periodvis ekstremt trøtt (det slår meg helt ut, kan slå ut mens jeg går tur, er på butikken, svir i øya), kvalmen er litt av og på, litt stikkninger på siden/nederst i rygg, og nå litt brun utflod. Jeg kan ikke skjønne annet enn at jeg er gravid? jaja, test will show!
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Hvor langt var dere forresten på vei da puppene forandret seg? Hvis jeg er gravid, så er jeg 4 uker på vei (altså 15 dager siden samleie).
itchii Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Mine pupper kjentes veldig mens-/pmsverkete ut fra uke 6-7, og ble myyye vondere før de ble bedre. Men det var jo flere uker etter at en test hadde slått ut, hvorfor ikke bare teste i stedet for å spekulerer her inne?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 Mine pupper kjentes veldig mens-/pmsverkete ut fra uke 6-7, og ble myyye vondere før de ble bedre. Men det var jo flere uker etter at en test hadde slått ut, hvorfor ikke bare teste i stedet for å spekulerer her inne? Jeg er vel litt redd for svaret, men skal jo selvsagt gjøre dette nå i helgen.
Envy Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 Jeg hadde ekstremt vonde pupper denne perioden, helt fra EL til mensen kom. Skikkelig tunge, ømme og med veldig synlige blodårer. Jeg begynte virkelig å lure, men så kom tanta Ville bare si dette for at du ikke skulle få altfor høye forhåpninger. Det hadde nemlig jeg
Gjest Delphina Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 Mensenpuppene mine er høyst ømme, noe som gjør det vanskelig å ta på dem. I tillegg har jeg ikke en vond følelse i brystvortene (hvor det virkelig stikker). Gravidpuppene mine er mindre ømme, så det er mulig å ta på dem, men ikke for hardt, og brystvortene "smeller" på en måte av og til. Ellers oppfører de seg passe likt ved mensen og graviditet, store og tunge.
-Englefjes- Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 Gravidpuppene mine var ekstremt ømme, mye ømmere enn mensenpupper. I tillegg vokste de fra BH-størrelse 75D til 75G ila. noen få uker. Og jeg kjenner igjen den "tunge" følelsen mange beskriver over her, slik var mine gravidpupper også.
Concertina Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 Jeg har aldri hatt ømme pupper i forbindelse med mensen, men da jeg var gravid første gangen så var puppene sinnsykt ømme og vonde, og det så ut som om jeg hadde tatt silikon for de stod rett ut, og var vel en drøy størrelse større. Dette var fra jeg var 4+2 og varte vel til jeg var 8-9 uker på vei om jeg husker rett. Da jeg ble gravid andre gangen så ammet jeg fremdeles så da merket jeg ingen forskjell.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 Jeg hadde ekstremt vonde pupper denne perioden, helt fra EL til mensen kom. Skikkelig tunge, ømme og med veldig synlige blodårer. Jeg begynte virkelig å lure, men så kom tanta Ville bare si dette for at du ikke skulle få altfor høye forhåpninger. Det hadde nemlig jeg Jeg blir GLAD hvis mensen kommer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå