Gå til innhold

Her blir Anna (6) kroppsvisitert

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg ser ikke problemet forutsatt at det er forklart på en fin måte ovenfor barnet hvorfor man gjør dette.

Det kan like gjerne plasserers en bombe e.l. på et barn som på en voksen.

Dette synes jeg er en ikke-sak.

Videoannonse
Annonse
Gjest Chanè
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Virkelig seriøst ikke.

Skrevet

Hva var det å rase over? Jeg kan ikke se at hun som utførte jobben gjorde noe kritikkverdig. Jeg vil tro at den største årsaken til at jenta begynte å gråte var foreldrenes reaksjon på episoden.

Eg er samd, dette var heilt greitt, og ho som kontrollerte ungen var jo utruleg grei, tok seg god tid, forklarte kva ho gjorde og var roleg og tydeleg. La også merke til at ho brukte baksida av handa og fortalde det til ungen då ho sjekka buksebaken. Eg var faktisk litt imponert over kor grei ho var!

Tenkte nøyaktig det samme som de over.

Synes dama var veldig profesjonell og flink.

Det sier seg selv at unger ikke kan slippe unna kroppsvisitering.

Det burde imidlertid ikke være vanskelig for foreldre å forklare på en enkel og rolig måte hva som skal skje, og hvorfor.

Skrevet

Jeg har flydd en del med unger på slep, og både de og jeg har blitt visitert på denne måten. Det er da virkelig ikek noe problem! Men det foutsetter kanskje at man SNAKKER med ungene sine, og forteller hva som kan skje og hvorfor. Synes forøvrig damen i filmen gjorde en god jobb da hun sjekket jenta, det er foreldrene her som er helt blåst.

• Liker 1
Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Foreldrene har blåst det skikkelig opp! Så helt ærlig ingenting galt i det hele tatt.

Folk gjør jo de sykeste ting for å smugle, så hvorfor ikke. Snakk om å lage storm i vannglass!

Skrevet

Det sykeste med dette er at man tror man avverger terror ved å kroppsvisitere amerikanske 6-åringer på tur med foreldrene.

Det er veldig enkelt å avverge terror - vi kan begynne med å la vær å selge våpen og ammunisjon/importere narkotika/inngå avtaler om oljeutvinning ol. med gærne dikatorer, starte kriger på feil grunnlag i land vi ikke har noe usnakket med, la vær å provosere 1,3 mrd mennesker med infantile tegninger... the list goes on...

Å innbille seg at man avverger noe som helst ved å sjekke barns bukselinninger eller nekte reisende å ha med shampo i håndbagasjen er virkelighetsfjernt , men det er dessverre dit vi har kommet.

Vi finner oss i alt mulig nonsens fra myndighetene for litt falsk trygghet i retur.

(men enig i at dama i videoen ikke gjør noe klanderverdig, hun gjør bare jobben sin - uansett hvor meningsløs arbeidsinstruksen hennes er)

• Liker 1
Skrevet

Hehe dette er usa, le litt.

Dette er vel normalt, når en vet hav foreldre og andre gjør for å vinnne fram med sine forbrytelser.

Hva om en bombe hadde vært plassert på et barn av noen fanatiske terrorister?

Barn utnyttes til smugling ovs.

Slik er verden desverre blitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...