Gå til innhold

Smerter i bein, begynner å bli redd

Fremhevede innlegg

Gjest thelife
Skrevet

Ikke be med gå til lege. Venter litt med det, så det ikke blir en bomtur. Vil høre hva dere tror det er først.

Jeg har hatt det over en periode, men noenganger forsvinner det. Vart i en uke nå. Smertene er mer ubehagelig enn dritvondt, og jeg klarer fint å gå.

Det er dunkende smerter som kan variere mellom øverst bak lårene til nederst på leggene. Kjenner det gjerne flere steder samtidlig. Også vondt når jeg sitter stille med beina over hverandre eller vanlig. Jeg er 16 år og går ikke på p-piller..

Hva tror du dette kan være? Farlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest anonym*
Skrevet

Har du hevelse i bena? Jeg tror nok ikke det er blodpropp, man får det sjeldent i begge bena samtidig, og man får STORE hevelser fordi bloder ikke kommer tilbake til hjertet, men hoper seg opp i benet...

Gjest thelife
Skrevet

har kanskje litt hevelse, men ikke mye

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg ser du ikke vil ha legeråd, men hva med å gå til en lege, som eventuelt kan henvise deg videre til fysioterapeut e.l.?

AnonymBruker
Skrevet

Noe må du gjøre uansett, for ved å sitte her inne og skrive om det vil ikke hjelpe.

Skrevet

Det kan være prolaps i ryggen som forårsaker smertene i beinet. Utifra hvor smertene kommer, bak låret og i leggen. Prolapsen kan ligge å trykke på nervene som går ned i beinet, og du trenger ikke å ha noe vondt i selve ryggen.

Skrevet

Det nytter ikke å filosofere om hva det kan være. Lege, lege, lege!

Bedre å få konstatert at det ikke er noe "farlig", enn å tro at det ikke er noe farlig og så trenger det faktisk behandling fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...