Gjest thelife Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Ikke be med gå til lege. Venter litt med det, så det ikke blir en bomtur. Vil høre hva dere tror det er først. Jeg har hatt det over en periode, men noenganger forsvinner det. Vart i en uke nå. Smertene er mer ubehagelig enn dritvondt, og jeg klarer fint å gå. Det er dunkende smerter som kan variere mellom øverst bak lårene til nederst på leggene. Kjenner det gjerne flere steder samtidlig. Også vondt når jeg sitter stille med beina over hverandre eller vanlig. Jeg er 16 år og går ikke på p-piller.. Hva tror du dette kan være? Farlig?
Gjest anonym* Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Har du hevelse i bena? Jeg tror nok ikke det er blodpropp, man får det sjeldent i begge bena samtidig, og man får STORE hevelser fordi bloder ikke kommer tilbake til hjertet, men hoper seg opp i benet...
Gjest thelife Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 har kanskje litt hevelse, men ikke mye
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg ser du ikke vil ha legeråd, men hva med å gå til en lege, som eventuelt kan henvise deg videre til fysioterapeut e.l.?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Noe må du gjøre uansett, for ved å sitte her inne og skrive om det vil ikke hjelpe.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 Det kan være prolaps i ryggen som forårsaker smertene i beinet. Utifra hvor smertene kommer, bak låret og i leggen. Prolapsen kan ligge å trykke på nervene som går ned i beinet, og du trenger ikke å ha noe vondt i selve ryggen.
Hoppetaujenta Skrevet 16. april 2011 #9 Skrevet 16. april 2011 Det nytter ikke å filosofere om hva det kan være. Lege, lege, lege! Bedre å få konstatert at det ikke er noe "farlig", enn å tro at det ikke er noe farlig og så trenger det faktisk behandling fort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå