Gå til innhold

"Tørke" om høsten! Flere der ute?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om sommeren var vi på'n nesten hele tiden. Vi klarte ikke holde fingrene fra fatet..

Nå derimot, høsten er her.... og vi har ikke sex lenger. Jeg kan telle på en hånd tror jeg hvor mange ganger vi har hatt sex siden okotber..

Flere der ute som har det sånn eller har vi rett og slett mistet lysten?

Vi har vært sammen noen ¨år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt ifra!! Mye mer aktive nå som det er mørkt ute og deilig under dyna! Ikke så varmt heller og i det hele tatt mer behagelig :sjarmor:

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

tjah! Jeg føler meg i alle fall mer lysten enn ellers, men det er sikkert fordi jeg ikke har fått meg noe på noen måneder (ny-singel) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Langt ifra!! Mye mer aktive nå som det er mørkt ute og deilig under dyna! Ikke så varmt heller og i det hele tatt mer behagelig :sjarmor:

Suz :ler:

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Nå derimot' date=' høsten er her.... og vi har ikke sex lenger. Jeg kan telle på en hånd tror jeg hvor mange ganger vi har hatt sex siden okotber..[/quote']

Hvis du ikke er fornøyd får dere ta en prat sammen, eller du får rett og slett ta ansvar og forføre din kjære! :wink:

Og det er jo egentlig bare noen dager siden det var oktober da... (Teit kommentar jada, for du skrev sikkert feil......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...