Aurora M. Skrevet 20. april 2011 #21 Skrevet 20. april 2011 Høres ut som en understimulert og litt trist katt. Min var også sånn før han ble utekatt. Leser du hovedinnlegget så forstår du at det ikke er en innekatt det er snakk om.
Gjest BabyBlue Skrevet 20. april 2011 #22 Skrevet 20. april 2011 Leser du hovedinnlegget så forstår du at det ikke er en innekatt det er snakk om. Neinei, skjønte jo at det ikke var en innekatt : ) Men mente bare at katter gjerne blir litt loco om de har lite å finne på, noe som gjelder for f.eks rastløse innekatter som får lite stimulans fra eier osv. Men jo, katter er gjerne de dyrene som er flinkest til å drive eieren sin fra vettet. Forstår deg godt jeg, TS Min er flink til å velte sminkesakene ned i doen, noe som er skikkelig kos å våkne opp til kl. 5 om morningen. Hadde bare mannfolka i huset tatt ned dolokket
pantora Skrevet 20. april 2011 #23 Skrevet 20. april 2011 Det høres ut som en typisk katt! Alle "klager" over at katten sin er så rar, men hva mener de normalt oppførsel for en katt er, da? Her er en gøyal link... How to tell if your cat is plotting to kill you! http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå