MarianneE Skrevet 6. august 2014 #1401 Skrevet 6. august 2014 http://lindastuhaug.blogg.no/1397231197_sukkerfri_bounty.html Overaskende godt faktisk 😊
AnonymBruker Skrevet 6. august 2014 #1402 Skrevet 6. august 2014 Sukkerkake. Men den ble for tørr så it went in the bin Jeg er bare så dårlig til og bake Anonymous poster hash: 92862...26e
finkel Skrevet 7. august 2014 #1403 Skrevet 7. august 2014 (endret) Nå har jeg lagd halvgrove latmannsrundstykker (brytebrød i langpanne) tre dager på rad, med lunsjbesøk hver dag! I kveld har jeg derimot satt deig til focaccia til i morgen. Noen som vet ca hvor mye olje de ringler over v/steking, til en langpanne? Sist ble den omtrent fritert.. Endret 7. august 2014 av finkel
Gjest Doh Skrevet 7. august 2014 #1405 Skrevet 7. august 2014 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/gjennomblot-sjokoladekake Nam!!
Bolla! Skrevet 7. august 2014 #1406 Skrevet 7. august 2014 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/gjennomblot-sjokoladekake Nam!! Den skal nok testes ut en gang! 😃👍
Rumle Skrevet 7. august 2014 #1408 Skrevet 7. august 2014 Fylte horn med spinat og fetaost. Åhh! Liksomwienerbrød
pinar Skrevet 8. august 2014 #1410 Skrevet 8. august 2014 Åhh! Liksomwienerbrød Ja veldig bra, brukte fibra mel slik at de fortsatt blir myke og luftige men likvel grovere enn med vanlig hvetemel.
Kvist Skrevet 8. august 2014 #1411 Skrevet 8. august 2014 Spansk appelsin og mandelkake. Får gjester og lette etter en oppskrift som var uten melkeprodukter, uten gluten og uten nøtter, og for min egen del, uten erstatningsprodukter. Den både lukter godt og ser god ut, så jeg gleder meg til å smake.
Gjest Funky Punk Skrevet 8. august 2014 #1412 Skrevet 8. august 2014 Kladdkake Muffins Ostekake Bursdagsselskap i morgen
Perelandra Skrevet 8. august 2014 #1413 Skrevet 8. august 2014 Mintgele laget av åkermynte. Planten vokser som ugress i naboens kålåker
Pingting Skrevet 8. august 2014 #1414 Skrevet 8. august 2014 I dag har jeg bakt myke havrekjeks; halvparten med rosin og halvparten med tranebær og mørk sjokolade. Og lemon crinkle cookies. 1
Anje Skrevet 8. august 2014 #1415 Skrevet 8. august 2014 I dag har jeg bakt myke havrekjeks; halvparten med rosin og halvparten med tranebær og mørk sjokolade. Og lemon crinkle cookies. Ooh. Kan jeg be om oppskriften på de havrekjeksene? Jeg lagde sist hjemmelaget ricotta. Butikken er tilsynelatende alltid utsolgt for den.
Rumle Skrevet 9. august 2014 #1417 Skrevet 9. august 2014 Ja veldig bra, brukte fibra mel slik at de fortsatt blir myke og luftige men likvel grovere enn med vanlig hvetemel. Høres bra ut! I dag har jeg bakt myke havrekjeks; halvparten med rosin og halvparten med tranebær og mørk sjokolade. Og lemon crinkle cookies. Åhhh! Lyst til å dele oppskrift?
Pingting Skrevet 9. august 2014 #1418 Skrevet 9. august 2014 Klart jeg deler oppskrifter! Thick, chewy oatmeal raisin cookies Som tittelen sier: dette blir sånne myke, litt seige kjeks som er litt "å tygge på". Det med å avkjøle deigen i kjøleskap er viktig - har prøvd å hoppe over det og det blir ikke like bra. Jeg synes det er enklest å lage kuler av deigen og så kjøle ned, men det er vel en personlig preferanse. Og lemon crinkle cookies. Men der fulgte jeg ikke oppskriften helt. Jeg er ikke så glad i ting som er kjempesøtt, og endel (særlig amerikanske) oppskrifter har en tendens til å være det... så: litt mindre sukker i deigen og dobbelt så mye sitronsaft. Så ble det passe. Og jeg stekte på 200 grader i stedet for 175, da sprakk de opp mer og ble finere! 3
Rumle Skrevet 9. august 2014 #1419 Skrevet 9. august 2014 (endret) Klart jeg deler oppskrifter! Thick, chewy oatmeal raisin cookies Som tittelen sier: dette blir sånne myke, litt seige kjeks som er litt "å tygge på". Det med å avkjøle deigen i kjøleskap er viktig - har prøvd å hoppe over det og det blir ikke like bra. Jeg synes det er enklest å lage kuler av deigen og så kjøle ned, men det er vel en personlig preferanse. Og lemon crinkle cookies. Men der fulgte jeg ikke oppskriften helt. Jeg er ikke så glad i ting som er kjempesøtt, og endel (særlig amerikanske) oppskrifter har en tendens til å være det... så: litt mindre sukker i deigen og dobbelt så mye sitronsaft. Så ble det passe. Og jeg stekte på 200 grader i stedet for 175, da sprakk de opp mer og ble finere! Tusen takk! De ser farlig gode ut!!! Endret 9. august 2014 av Rumle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå