AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #1361 Skrevet 24. juni 2014 Kanelboller... NammmAnonymous poster hash: e751b...0a0
SardintrollReturns Skrevet 28. juni 2014 #1362 Skrevet 28. juni 2014 Her forleden ble det hjemmebakt pizza.
Pingting Skrevet 29. juni 2014 #1369 Skrevet 29. juni 2014 Shortbread! Halvparten med tranebær, halvparten uten.
FruN Skrevet 23. juli 2014 #1374 Skrevet 23. juli 2014 Forrige uke ble det M&M cookies, jordbær- og champagne-cupcakes, marengs og rullekake med sitronkrem/lemon curd og jordbærsyltetøy
^^Belle^^ Skrevet 23. juli 2014 #1375 Skrevet 23. juli 2014 Forrige uke ble det M&M cookies, jordbær- og champagne-cupcakes, marengs og rullekake med sitronkrem/lemon curd og jordbærsyltetøy Hvordan er champagnemuffins egentlig? SMAKER det champagne? Jeg er over gjennomsnittet glad i sprudler, og dette høres interessant ut! På søndag lagde jeg min egen kakekombo som de fleste vil ha når jeg spør hvilken kake de vil ha. Heldigvis er den veldig grei og ikke kjedelig, så jeg blir ikke lei. Oreobunn + firkløverkrem + suksesskakekrem + vispet kremfløte + frukt/bær = himmelsk.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. juli 2014 #1376 Skrevet 23. juli 2014 Laget 20 tortillalefser lavkarbostyle. Er så deilig å ha de i fryseren og bare ta opp en når man vil ha
FruN Skrevet 23. juli 2014 #1377 Skrevet 23. juli 2014 Hvordan er champagnemuffins egentlig? SMAKER det champagne? Jeg er over gjennomsnittet glad i sprudler, og dette høres interessant ut! På søndag lagde jeg min egen kakekombo som de fleste vil ha når jeg spør hvilken kake de vil ha. Heldigvis er den veldig grei og ikke kjedelig, så jeg blir ikke lei. Oreobunn + firkløverkrem + suksesskakekrem + vispet kremfløte + frukt/bær = himmelsk. Det ble faktisk ganske bra! Gubben mente han nesten merket boblene Piskede eggehviter hjelper jo på luftigheten og Og smaken var der, mye som ettersmak
Japp Skrevet 23. juli 2014 #1378 Skrevet 23. juli 2014 Laget 20 tortillalefser lavkarbostyle. Er så deilig å ha de i fryseren og bare ta opp en når man vil ha Oppskrift?
KristineS Skrevet 23. juli 2014 #1379 Skrevet 23. juli 2014 50-60 nystekte sveler ligger nå på kjøkkenbenken til avkjøling. Mmmmm.... 1
Gjest Funky Punk Skrevet 23. juli 2014 #1380 Skrevet 23. juli 2014 Oppskrift? 80 g mandelmel (evt 30 g kokosmel) 4 - 5 ss fiberhusk 2 ts bakepulver 1 ts salt 2 egg (4 dersom du bruker kokosmel) 1 ½ dl kokende vann Bland sammen alt det tørre. Ha i eggene, og bland de godt inn med en håndmikser, eller bruk kjøkkenmaskin. Ha i det kokende vannet, og fortsett å blande godt. I starten ser deigen ganske flytende ut, men etter et par minutter med kraftig blanding blir det en smidig og god deig. Del deigen i 10 biter. Trykk ut deigen til lefser. Jeg la deigen mellom to bakepapir, og kjevlet den ut så tynn som mulig. For å få lefsene over på stekepannen rullet jeg de rundt en ”lefsepinne”, og la de i pannen. Deigen er seig og god å jobbe med, og holder fasongen godt. Revner lefsene er det enkelt å ”lappe” de sammen igjen. Stek lefsene i stekepanne eller på en takke på middels til sterk varme. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå