Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag laget jeg flere glass med stikkelsbærgele. Den smaker utrolig godt på nybakt brød!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lyst å prøve denne oppskriften selv. Men jeg tenkte på om man kan bruke vaniljesukker som vaniljeessens, eller om smaken på vaniljen blir litt for tam? :gjeiper: Og hvor fikk du tak i sjokoladeknapper, eller brukte du noe annet istedet?

Det ble med vaniljesukker siden jeg ikke fikk tak i annet. Men det fungerte overraskende bra :) Har allikevel tenkt å få tak i vaniljeessens til neste gang :) Kjøpte Freias melkesjokoladepletter i matbutikken.

• 2 uker senere...
Gjest Varpunen
Skrevet

min favorittsmoothie:

1/2 banan + 1 dl appelsinjuice + 80g (ca 1 dl) frosne jordbær. Akkurat nok til et glass! Nam!

Trur kanskje det blir frokosten i morra og, men da blir det litt havregryn i tillegg.

Skrevet

Sist helg lagde jeg plommechutney og amerikanske blåbærmuffins.

Skrevet

Lagde "Brennende kjærlighet" syns det var litt godt. :)

Gjest Thessie!
Skrevet

Lagde Sting sjokoladekake i går. Den var god, men trodde den skulle være enda bedre etter alt jeg har lest om den.

Skrevet

Bakte en hel haug med rundstykker i går. Müslirundstykker og noen vanlige grove rundstykker. Greit å ha i fryseren nå som skolen har begynt :)

Gjest Solmåne
Skrevet
Oreo Cheesecake Cookies ... de var sinnsykt gode! Var aller først litt skeptisk da det skulle være philadelphia i cookien.. men jaggu ble resultatet namenam! :spise:
Gjest Varpunen
Skrevet

slumpet akkurat sammen en sjokoladekake ut i fra kjøleskapet og kjøkkenskapet. Den ble veldig god og saftig, og nå sitter jeg og irriterer meg over at jeg ikke skrev ned oppskriften :gjeiper:

Skrevet (endret)

Bestemors sjokoladekake og vanilje muffins..

Endret av PoisonIwy
Skrevet

Fredag lagde jeg daim iskake på kvelden/natta og på lørdag ble det kladdekake :)

Skrevet

På fredag bakte jeg Nesquick kake, snickerskake og pavlova med pisket krem, jordbær og kiwi :jepp:

Skrevet

Lys sjokoladekake til barnebursdag.

Gjest Thessie!
Skrevet

På fredag bakte jeg Nesquick kake, snickerskake og pavlova med pisket krem, jordbær og kiwi :jepp:

Nesquick kake? Er den god? Den fikk jeg lyst å prøve. Vet du om det går ann å finne oppskriften på nettet?

Skrevet

Hjemmelagde knekkebrød :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...