Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frokostrundstykker av rug + amerikanske brownies muffins!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grovbrød, samme hver dag, med litt endring av forholdene mellom havrekli, hvetekli og gresskarkjerner

Skrevet

I dag lagde jeg kokosbollekake.. Måtte jo prøve det også siden det er blitt så populært i det siste :)

Skrevet

Rislapper, servert med rømme og syltetøy. nam!

Skrevet

Har akkurat bakt ei O'boy sjokoladekake i langpanne.

....... Og- selvsagt prøvesmakt på reultatet.....* smatt* ;)

Skrevet

Brownies toppet med nøtteblanding, sjokoladebiter og revet karamell. Jummyjummy bursdagskake!

Skrevet

Verdens beste Brownies og super enkelt å lage:

Smelt 100 g smør og 200 g kokesjokolade i vannbad. Bland inn 3 dl sukker. Så rører du inn 4 egg, 1 egg om gangen. Ha i ca 1 dl kokt kaffe. Sikt inn 2 dl hvetemel. Tilsett hakket sjokolade etter eget ønske, jeg brukte ca 50/50 hvit og vanlig sjokolade. Stek i ovn på 160 grader i 20-30 min og nyyyyyyt :)

Skrevet

I går laget jeg blomkålstappe for første gang, det var godt!

Oi, det hadde jeg hatt lyst til å prøve! Har du oppskrift? :spise:

Skrevet

Cheesecake fudge brownies

Gjest Heloise
Skrevet

lavkarbobrød, men jeg mistet for mye salt oppi! Whooops :x :sjenert:

Skrevet

Brownies og krydderkake - begge to lavkarbo. :)

Gjest Heloise
Skrevet

Brownies og krydderkake - begge to lavkarbo. :)

Åååååh kan du sende meg oppskriften på krydderkaken på PM? Jeg fortalte nettopp kjæresten min hvor mye jeg hadde lyst på krydderkake :D

Skrevet

Lagde disse i helgen: http://www.passionforbaking.com/blog/2011/07/30/oreo-cheesecake-cookies-3/

Som linken sier, Oreo cheescake cookies. NAM! Endte med å spise den siste nå da jeg så tråden :fnise:

Jeg hadde lyst å prøve denne oppskriften selv. Men jeg tenkte på om man kan bruke vaniljesukker som vaniljeessens, eller om smaken på vaniljen blir litt for tam? :gjeiper: Og hvor fikk du tak i sjokoladeknapper, eller brukte du noe annet istedet?

Gjest Thessie!
Skrevet

En slags brownies som kun tok tre minutter å lage. Den vanlige er deffinitivt best, men ovnen virker ikke så måtte lage noe som funket i mikroen..

Skrevet

Åååååh kan du sende meg oppskriften på krydderkaken på PM? Jeg fortalte nettopp kjæresten min hvor mye jeg hadde lyst på krydderkake :D

Den er grei, skal skrive den ned nå! :)

Skrevet

I går lagde jeg herlig blåbærpai og ostehorn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...