Gå til innhold

hoppe over...hjelp?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei alle dere her inne!

jeg skal utsette min menstrasjon fordi jeg ikke ønsker å ha det på selveste nasjonaldagen! da er problemet mitt at jeg aldri har gjort det før, men jeg bruker yasmin p piller og leste at dersom jeg bare fortsetter å ta de gule tablettene og ikke ta de hvite så utsetter det det hele! helt til jeg stopper å ta de gule og begynne rpå de hvite! det stemmer nok iogmed at det står der, men det jeg lurer på er om jeg kan i bunn og grunn hoppe over en måneds mens? om det er farlig? hva lønner seg? og jeg har også hørt at man får mellom blødninger, hva er da vitsen med utsettelse? noen gode ideer og erfaringer? del dem gjerne med meg!....

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en meget enkel prosess. Bruker selv yasmin og har selv utsatt mensen uten problemer. det du gjør er at du fortsetter direkte på et nytt brett uten det sedvanglie 7-dagers oppholdet. Deretter tar du så mange piller du ønsker av det nye brettet ( til du ønsker å få mensen igjen).

personig tok jeg 10 piller av det nye brettet før jeg bestemte meg for at jeg ville ha 7dagers pausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nelle da...

slike grunner har du vel ikke noe med! men kanksje dagen er noe spessielt for anonyme! eller at hun enkelt og greit bare skal ha på noe hvitt og trang! har selv erfaringer fra hvite klær og mensen! føler meg ikke helt trygg,der jeg går redd for å ha en hvit flekk i baken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...