AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Del Skrevet 13. april 2011 Uttrykket "å kjenne lusa på gangen". Hvordan tolker og uttaler du "gangen"? Som rommet der lusa er, eller som hvordan lusa går? Hører at veeeeeldig mange tror det er førstnevnte, så er bare litt nysgjerrig på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunnyside Skrevet 13. april 2011 #2 Del Skrevet 13. april 2011 På gangen, som i hvordan den går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Del Skrevet 13. april 2011 Har alltid trodd det har vært gangen, som i rommet, hehe. Men det er jo ikke så logisk, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 13. april 2011 #4 Del Skrevet 13. april 2011 Som ganglaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. april 2011 #5 Del Skrevet 13. april 2011 Det er ikke lus i entreen vi snakket om her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #6 Del Skrevet 21. april 2011 Det er ikke lus i entreen vi snakket om her altså. Haha, sykt gøy, jeg har alltid tenkt gangen, som i entreen. Tror aldri jeg har hørt noen si det høyt, har bare lest det. Så det er vel derfor at det har blitt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naenia Skrevet 21. april 2011 #7 Del Skrevet 21. april 2011 Det er jo selvfølgelig ganglaget! Jeg skjønner ikke hvordan sånne uttrykk bare plutselig forsvinner fra dagliglivet og folk ender opp med å ikke forstå dem! "Hun var jo ikke akkurat født bak et mål, da" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå