Gjest Undulat Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Min lenke Jeg kunne tenkt meg å foreslå for WHO at utroskap klassifiseres som en psykisk lidelse.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jepp! Kanskje ikke noe rart at mange av oss menn ikke er intressert i noe forhold?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Jepp! Kanskje ikke noe rart at mange av oss menn ikke er intressert i noe forhold? Synd for oss damer som er trofaste og som bare ønsker en mann i hele sitt liv!
Stefan Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Gammelt nytt... Rødstrømpene ser seg helt klart nødt til å tråkke i alle fotspor vi menn har etterlatt oss... også de røtne...
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Enig i at det er old news. Og jeg forstår heller ikke hvorfor det er et sjokk at kvinner er mer utro enn før. Det sier seg jo selv. Tidene har forandret seg, og kvinner har omtrent begynt å dominere verden med all likestillingstullet. Ikke misforstå, likestilling er jeg for, men som sagt, kvinner tar litt overhånd her. På alle plan hvor menn var dominerende begynner kvinner å komme på banen. Også når det gjelder forhold og utroskap. Heldigvis er jeg fortsatt så forelsket i samboeren min at jeg ikke føler et behov for å gå bak ryggen hans.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 kvinner er ikke mer utro en før de er like mye utro som de alltid har vært. Forskjellen nå er at flere kvinner innrømmer det en hva det var før i tiden 3
edderkoppdame Skrevet 14. april 2011 #9 Skrevet 14. april 2011 Utroskap er en del av kvinnefrigjøringen. Endelig kan også vi ha det morsomt:)
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2011 #10 Skrevet 14. april 2011 Jeg er ganske sikker på at utroskap forekommer mye likt hos menn og kvinner. litt mer hos kvinner kanskje fordi det er flere menn enn kvinner i Norge. Så har liksom ikke kvinner baller til å stå imot en kollega på julebordet. På en annen side er det sikkert mange menn som har baller og selvtillit nok til å sjekke opp en kollega på julebord.
Stefan Skrevet 14. april 2011 #11 Skrevet 14. april 2011 Utroskap er en del av kvinnefrigjøringen. Endelig kan også vi ha det morsomt:) Hurra! Lenge leve fremskrittet! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå