AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg trenger en knakandes god oppskrift på vafler! Jeg skal lage vafler til mine utenlandske kolleger, og har i lang skrytt over at norske vafler er de beste vaflene (høhø). Så for at min skryting ikke skal bite meg i rævva, trenger jeg en superduper oppskrift! :D Takker og bukker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 13. april 2011 #2 Del Skrevet 13. april 2011 Verdens beste vafler med oppskrift: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/07/01/539668.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Del Skrevet 13. april 2011 Takk! Har du prøvd dem selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. april 2011 #4 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg liker perfekte vafler veldig godt. Selv om jeg kanskje synes de er litt for søte, jeg pleier å bruke mindre sukker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Del Skrevet 13. april 2011 Taakk! Nå blir det bare vanskelig å velge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kontorstol Skrevet 13. april 2011 #6 Del Skrevet 13. april 2011 Takk! Har du prøvd dem selv? Ja har faktisk spist de i sjømannskirken i Køben, gode vafler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. april 2011 #7 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde tenkt å komme med oppskrifter på litt annerledese vafler enn de vanlige, men du vil vel kanskje servere vanlige vafler til utenlandske kolleger? Uansett, jeg legger ved ei oppskrift på blåbærvaffel røre. 2 egg 2 ss sukker 4 dl biola med blåbærsmak 1 dl hvetemel 1 dl sammalt hvete 2 ss smør til steking 100 gr blåbær 2 dl vaniljekesam Og ei oppskrift på vanlige vafler som er veldig god. 100 g smeltet smør 3 egg 3 ss sukker 4 dl melk 1 dl kremfløte 4 dl hvetemel 3 ts bakeplulver 2 ts kardeomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #8 Del Skrevet 13. april 2011 Jeg hadde tenkt å komme med oppskrifter på litt annerledese vafler enn de vanlige, men du vil vel kanskje servere vanlige vafler til utenlandske kolleger? Uansett, jeg legger ved ei oppskrift på blåbærvaffel røre. 2 egg 2 ss sukker 4 dl biola med blåbærsmak 1 dl hvetemel 1 dl sammalt hvete 2 ss smør til steking 100 gr blåbær 2 dl vaniljekesam Og ei oppskrift på vanlige vafler som er veldig god. 100 g smeltet smør 3 egg 3 ss sukker 4 dl melk 1 dl kremfløte 4 dl hvetemel 3 ts bakeplulver 2 ts kardeomme Uuh, de må jeg prøve å lage en gang! Jeg elsker simpelthen blåbær! Takk :D Får desverre ikke fatt på hverken blåbær eller biola her, så det blir "vanlige" på mine kolleger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå