Gjest Syffe Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Er det noen kreative bake-sjeler her? Jeg har to gutter i leiligheta, det er sol og deilig vårvær ute, og jeg er i humør til å bake en kake til oss. Men jeg har ikke mye penger, og jeg har noen ingredienser liggendes som jeg lurer på om jeg kan hive sammen til noe. Jeg har: 4 egg Mel Kakao (både vanlig og bakekakao) En liten pakke med 70% kokesjokolade En boks vaniljekesam Vaniljesukker og bakepulver Sukker Litt flytende margarin Mulig å lage en eller annen kake med dette??
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg elsker disse browniesmuffinsene fra Detsøteliv. De blir litt bløte, som vanlige brownies, bare i muffinsformer som er utrolig kjekt siden det blir porsjoner. Og dette trenger du: 200 g kokesjokolade 100 g smør 3 store egg 3,5 dl sukker 2,5 dl hvetemel 2 ts vaniljesukker Ser ut som at du har alt omtrent. Om du ikke har nok sjokolade er det bare å ha litt kokesjokolade 70% og litt bakekakao.
Gjest Syffe Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Ser ut som at du har alt omtrent. Om du ikke har nok sjokolade er det bare å ha litt kokesjokolade 70% og litt bakekakao. Takk!! Ble litt sent nå, men tar det i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå