AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Jeg bestilte meg en OnePiece hos Russesiden som jeg betalte før fristen gikk ut den 10 februar. Regnet dermed med at den kom til å komme i posten noen dager senere eller noe sånn, ettersom jeg betalte ekstra for å få den hjem til meg istede for skolen jeg går på. 23 mars syntes jeg det var brukt veldig lang tid hos russesiden, så jeg logget meg inn for å sjekke tilstanden. Når jeg da logget inn, så jeg at pakken var sendt og frydet meg over det. Men da få jeg at SMS/E-post varsel var blitt sendt ut og pakken var blitt mottatt. Jeg sendte så mail til russesiden om at de hadde sendt pakken min feil, og jeg sendte også mail til Bring. Bring sa at det hadde stått adressert til den forrige skolen min. Byttet skole i september. Prøvde i tillegg å ringe russedress i omtrent 10 minutter uten svar. Fikk svar fra russedress den 5 april der de spurte om hvordan det gikk jeg onepiecen min, og om den var dukket opp på skolen. De beklaget også sent svar. Svarte tilbake at ingen har sett noe til den og at jeg ville at de skulle ordne opp i dette snarest. Så fikk jeg en ny mail idag om at pakken min var jo blitt mottatt av * ***. Noe som jeg visste fra før, og hadde nevnt til de i en tidligere mail. De har med andre ord ikke klart å gjort noe fremskritt med saken min, enda de har hatt over 3 uker å ordnet det på. Det sto også på hjemmesiden deres at varer som ble sendt ut etter 26 mars eller noe sånn, fikk man 50 % avslag på, dette nevnte jeg også i mailen min. Har jeg egentlig noen rettigheter når det gjelder dette? Kan jeg kreve å få den gratis eller hvordan er det? Pakken er forresten forhåndsbetalt, ettersom det var den eneste måten å få pakken på. Den kostet over 1000kr, så begynner å bli mektig lei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå