AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #1 Skrevet 13. april 2011 Hei. Jeg har hatt veldig hes stemme siden lørdag. Blir vel feil å si at den er helt mistet, men deler av den er det. Det er tungt å snakke, og ikke alle lyder som vil ut. Jeg jobber i butikk og skal jobbe 3 dager denne uka, og det medfører jo mye snakking. Vil dette forverre det? Jeg snakket nettopp med min forrige sjef og hun mente at jeg egentlig ikke burde jobbe. Jeg føler meg ikke komfortabel med å ringe inn syk når jeg ellers føler meg helt fin. Hva ville dere gjort? Hvor lenge er det forresten "normalt" å ha slik stemme? Jeg har aldri vært særlig hes før, og nå har det jo vart i 4-5 dager uten tegn til bedring. Kan vel være verdt å nevne at jeg har hatt halsbetennelse i litt over ei uke, og er på siste dag på penicillinkuren min. Ja, vet at dere ikke er leger, men bare lurte på hvilke erfaringer andre her har!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #2 Skrevet 13. april 2011 Jeg har forresten ikke vondt i halsen hvis det har noe å si, så jeg syns ikke te og slikt hjelper.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Jo mer du snakker, jo lenger vil det kunne ta før du blir bra. Hold kjeft med andre ord. Kan du ikke få andre arbeidsoppgaver på jobben?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 Jo mer du snakker, jo lenger vil det kunne ta før du blir bra. Hold kjeft med andre ord. Kan du ikke få andre arbeidsoppgaver på jobben? Nei, dessverre så er det slik at jeg jobber alene når jeg er på jobb. Liten butikk :/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå