Gå til innhold

Når verden raser i sammen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hat flask, hat talent eller vært flink noe.

Alltid litt under gjenomsnittet. Jeg har "har" en Bachelorgrad, men mangler ett fag. Også her er jeg under gjennomsnittet god.

Jeg kan ikke formulere meg, skriver ikke bra og får sjeldent frem noe klokt.

Hvordan kan jeg bli bedre? Jeg prøver hver dag, men lykkes aldri.

Alikevell fikk jeg en bra jobb, men det var som det pleier å være. For godt til å være sant..

Nå er det slik at jeg har mistet jobben min, så alle mine planer om å bli gravid og gifte meg gikk i vasken.

Mest sannsynlig begynner jeg på skolen igjen til høsten, for å ta noen fag. Jeg har ett forsøk igjen på den eksamen jeg mangler. Jeg er så nervøs, hva om jeg ikke klarer det?

Jeg ikke ønske om å jobbe i butikk e.l men det er ikke så nøye for meg hva jeg jobber med, så lenge jeg trives og er relevant til mine studier.

Jeg har insett at jeg ikke har "talent" til å gjøre en karrier.

Jeg er langt ned, og har ikke sovet på flere døgn. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :sukk:

Skrevet

Ikke alle har karriere som øverste prioritering i livet, ikke alle har karriere i vokabularet en gang, og det høres ut som om det kanskje ikke er noe for deg heller. Det finnes jo også mange som gjør helt andre ting enn det som er malen i Norge i dag.

Gå på nav enn så lenge for å klare deg. Prøv å tenke utenfor boksen når det gjelder hva du vil gjøre med livet ditt! Jeg er helt sikker på at du er ekstra god i noe, selv om du kanskje ikke er god på å være streit og kjedelig? :)

Skrevet

Du skriver jo at du kan glemme drømmen din om å bli gift og få barn, pga at du mistet jobben.

Hvorfor? :)

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg ikke kommer til å ha råd.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt nå...ingen jobb, ingen penger, ingen papirer fra studier, men masse studielån..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...