Gå til innhold

Utflod - er ikke dette normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at flere på dette forumet mener at hvit utflod ikke er normalt.. Selv har jeg hatt det i fem år, irriterende, ja, men jeg er da frisk!? Er jeg den eneste? Den er helt normal ellers, verken klumpete eller lukter vondt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på :)

Bruker å ha hvit utflod (litt slimete egentlig). Og noen ganger er det blankt.

Hvis jeg bruker en svart truse i to dager, så er det hvite merker i den for å si det sånn.

Tror det er normalt, men ikke sikker..

AnonymBruker
Skrevet

Ser at flere på dette forumet mener at hvit utflod ikke er normalt..

Hmmm, trudde det var normalt eg. Utfloden min er lysegul (for spesielt intresserte).

Skrevet

Hvis jeg bruker en svart truse i to dager, så er det hvite merker i den for å si det sånn.

Samme truse i to dager? Æsj!

---

Utflod er normalt, så vidt jeg vet. Alle mine venninner jeg har diskutert dette med sier de har litt utflod - jeg også. Men den skal vel være "frisk" i fargen (ikke gul/grå/grønn), ikke lukte og være relativt sparsom.

AnonymBruker
Skrevet

Samme truse i to dager? Æsj!

---

Utflod er normalt, så vidt jeg vet. Alle mine venninner jeg har diskutert dette med sier de har litt utflod - jeg også. Men den skal vel være "frisk" i fargen (ikke gul/grå/grønn), ikke lukte og være relativt sparsom.

Aldri vært på tur i fjellet i mange dager i strekk?

Eller mistet bagasjen på flyreise og gått rundt i feriebyen i samme klær i to dager?

Er ikke redd for mine egne bakterier!

Skrevet

Aldri vært på tur i fjellet i mange dager i strekk?

Eller mistet bagasjen på flyreise og gått rundt i feriebyen i samme klær i to dager?

Er ikke redd for mine egne bakterier!

Jo, jeg har gått på fjellet i mange dager i strekk, men forsaker gjerne noen gram oppakning for noen (tynne og lette) truser. Og nei, jeg har aldri mistet bagasjen min. Men jeg oppfattet absolutt ikke setningen om svart truse i to dager som et eksempel på et krisetilfelle.

AnonymBruker
Skrevet

Utfloden forandrer seg gjennom hele syklusen, fra ingenting, til tørr, til mer lotionaktig, til EL slim. Den skal være hvit/gul og uten noe særlig lukt.

Noen har mer enn andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...