AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #22 Skrevet 13. april 2011 Det kan jeg faktisk ikke svare på. Husfargen er avhengig av type hus, nabolag og omgivelsene. Huset jeg bor ikke hadde ikke blitt fint i hvitt pga naturen rundt. Her er det en dempet gyldenbrun farge med grønt rundt vindene mm. 1
Naxos70 Skrevet 14. april 2011 #26 Skrevet 14. april 2011 uff... er i samme dilemma jeg også. Vi bor i et gammelt hus og husfarge er et stort tema akkurat nå. Nå har det en slags hvitfarge, men er jo skittent (har sikkert ikke vært malt på mange mange år) så det er IKKE pent. Jeg ønsker veldig rødt, men samboern er ikke helt klar for det. Men jo mer jeg tenker på det jo mer vil jeg ha det :-)
Gjest Badabing Skrevet 15. april 2011 #27 Skrevet 15. april 2011 Jeg synes både hvite, gule, røde, grå og blå hus kan være veldig fint. Brune hus er bare fint hvis det er sånne gamle planker som må tjæres eller hva det heter. Svarte hus liker jeg ikke. Vi malte huset vårt hvitt, for jeg har pleid å synes at alle hus kler å være hvite. I ettertid skulle jeg ønske at vi malte det lysegrått, for jeg synes huset er litt for lite til å være hvitt, det blir liksom litt tamt når det ikke er en villa. Altså, det kommer helt an på huset hva slags farge det vil kle. Det kommer også an på omgivelsene.
Bunyan Skrevet 15. april 2011 #28 Skrevet 15. april 2011 (endret) Foretrekker definitivt hvitt. Men det kommer utrolig an på, townhouses kan være kule uansett farge,som i San Francisco: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/97/Albert_Wilford_Houses_%28San_Francisco%29.jpg/645px-Albert_Wilford_Houses_%28San_Francisco%29.jpg Endret 15. april 2011 av Bunyan
DocDaisy Skrevet 15. april 2011 #29 Skrevet 15. april 2011 Kommer jo så klart an på huset, men jeg liker veldig godt mørkegrått med hvite "detaljer". Gult kommer nederst på lista...
SmallTalk Skrevet 15. april 2011 #30 Skrevet 15. april 2011 Kommer helt an på huset og nabolag, men generelt så må jeg si at jeg liker hvitt. Det passer på det meste.
Sofie_22 Skrevet 15. april 2011 #31 Skrevet 15. april 2011 Huset jeg bor i nå er grått/hvitt, litt kjedelig fareg egentlig. Liker hvite hus godt, synes nøytralt er fint, men kan bli litt kjedelig. Røde hus er koslig, minner meg om bardomshjemmet mitt :happy:
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #32 Skrevet 15. april 2011 Jeg liker hvitt best. Misliker røde og okergule fordi det er krampekoselig og 90-talls.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå