AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hvilken husfarge liker DU? Hjelp meg å velge!!
Gjest Spinell Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Kommer an på huset, men hvitt er stort sett forbeholdt gamle sørlandshus og våningshus på storgårder. Andre hus kler å være røde, beige eller grå.
Fillay Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Jeg liker mørkegrått. Spesielt den fargen vi har. Har vært mange her og spurt hvilken farge det er Ellers liker jeg hvitt. Liker ikke blått, gult, rødt, rosa, grønt..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Vi har nettopp kjøpt hus som er hvitt. Det er helt OK, men jeg må innrømme at jeg synes rødmalte hus med hvite vinduskarmer er veeeeeldig sjarmerende. Det jeg ikke liker, og er så lei av, er gule hus. Her hvor jeg bor (Midt-Norge) er det veldig vanlig, av en eller annen mystisk grunn.
HopelessFear Skrevet 13. april 2011 #9 Skrevet 13. april 2011 Jeg syns røde hus med hvite karmer er veldig fint.
Sweetpea25 Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Men når jeg var lita hadde jeg lyst på rosa hus med svarte prikker.. Har heldigvis kommet på bedre tanker nå :gjeiper:
zubimaru Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Rødt med hvite karmer er alltid fint synes jeg. MEN! Foreldrene mine malte huset sitt i beige med hvite og grå karmer - Overraskende fint! Hva slags hus har dere da?
HopelessFear Skrevet 13. april 2011 #13 Skrevet 13. april 2011 Men når jeg var lita hadde jeg lyst på rosa hus med svarte prikker.. Har heldigvis kommet på bedre tanker nå :gjeiper: Ser det for meg.
sequin Skrevet 13. april 2011 #14 Skrevet 13. april 2011 Hvitt. Alle hus kler å være hvite... Blå, gule eller røde hus liker jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #15 Skrevet 13. april 2011 Er veldig glad i gråe hus, gjerne litt mørk grå. Har selv et okergult, eldre hus med hvite karmer. Veldig fint det også.
hilli Skrevet 13. april 2011 #16 Skrevet 13. april 2011 Jeg liker mørk brune hus. Huset jeg bor i er gult med hvite karmer, det er også fint
Suzy Skrevet 13. april 2011 #17 Skrevet 13. april 2011 Det komemr veldig an på hvilken stil huset har, men generelt liker jeg beige/sand med hvite karmer, mørk grått med hvite karmer, rødt med hvite karmer eller mørk brunt med hvite karmer. Ikke særlig begeistret for gult eller grønt.
Paprica Skrevet 13. april 2011 #19 Skrevet 13. april 2011 Jeg synes det kommer an på hustypen og nabolaget. Men liker generelt hvitt, gult, mørkeblått, rødt, sandfarget, grått... Er man så heldig å ha en liten enebolig i grønne omgivelser, så kan også helt lys lilla/lavendelfarge være stilig! Egentlig synes jeg at stein/murhus er det aller peneste, da helst i naturlig gråfarge. Hvite karmer er nesten alltid fint!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #20 Skrevet 13. april 2011 Hvilken husfarge liker DU? Hjelp meg å velge!! Kunne folk la være å male husene hvite,kaffelatte eller hva det heter. Nå popper nye byggefelt opp med hus som alle er helt lyse. Uten tanke på hva som passer. Det er så mye fantastiske farver. Se eks. på tyrilin sine farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå