Gjest Tjoms Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Det har begynt å lekke voldsomt i krana til vaskemaskinen. Alt er skrudd sammen 100%, men likevel lekker det. Jeg kan jo ingenting om sånt, hva må jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #3 Skrevet 13. april 2011 Det har begynt å lekke voldsomt i krana til vaskemaskinen. Alt er skrudd sammen 100%, men likevel lekker det. Jeg kan jo ingenting om sånt, hva må jeg gjøre? skift pakning. alltid kjekt å ha pakninger i ulike str. i hus. Man får alltid bruk for de
Gjest Tjoms Skrevet 13. april 2011 #4 Skrevet 13. april 2011 skift pakning. alltid kjekt å ha pakninger i ulike str. i hus. Man får alltid bruk for de Okey, er det noe jeg lett kan skifte selv? Får jeg kjøpt dette hos rørlegger-forretninger, evn billigere andre steder?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #5 Skrevet 13. april 2011 Du skrur av den koblingen der det lekker. Der finner du en svart plastrunding. Dette er pakningen. Ta den med deg slik at du får riktig størrelse. Du får det på bl. Clas Olhson.
Gjest Tjoms Skrevet 13. april 2011 #6 Skrevet 13. april 2011 Du skrur av den koblingen der det lekker. Der finner du en svart plastrunding. Dette er pakningen. Ta den med deg slik at du får riktig størrelse. Du får det på bl. Clas Olhson. Tusen takk for hjelpen
Pusemamma Skrevet 13. april 2011 #7 Skrevet 13. april 2011 Husk og skru av hovedkranen til vaskemaskinen før du kobler den fra. Lekkasje kan oppstå. Her snakker vi av erfaring altså...
Gjest Tjoms Skrevet 13. april 2011 #8 Skrevet 13. april 2011 Husk og skru av hovedkranen til vaskemaskinen før du kobler den fra. Lekkasje kan oppstå. Her snakker vi av erfaring altså... Haha, hovedkranen står alltid av den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå