Anaconda Skrevet 12. april 2011 #1 Skrevet 12. april 2011 Hvilke gjentagende utsagn misliker du og hvorfor? (Hvilket:)Jeg synes det er idiotisk at de som har barn alltid skal si til de som nettopp har fått barn; "Ta vare på denne tiden - den går så altfor fort", selv om det nok er sagt i beste mening. (Hvorfor:)*spy* Hvordan skal man "catche" et øyeblikk, sånn generelt? Jeg synes hele utsagnet er idiotisk. Mange sliter i tillegg med å takle "opp ned tilværelsen" som har inntrådt, med både ammeproblemer, søvnmangeø m.m. Nettopp da får man vemodige lykkeønskninger om at man skal kooooose seg glugg i hjel og stanse tiden.
Gjest strykebrett Skrevet 12. april 2011 #2 Skrevet 12. april 2011 Jeg syns det er ganske nedlatende og unødvendig at folk sier "du får lyst på barn du og, bare du møter den rette".
Anaconda Skrevet 12. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2011 Jeg syns det er ganske nedlatende og unødvendig at folk sier "du får lyst på barn du og, bare du møter den rette". Herre! Ja, "den rette" er i seg selv også helt bak mål etter min mening. Jeg tror nemlig at det å finne en livspartner heller handler om innstilling,tilnærming til hverandre, samt noen vesentlige fellestrekk og behov. Derfor!
Xaphan Skrevet 12. april 2011 #4 Skrevet 12. april 2011 "Lev som om hver dag er din siste." Det er jo bare bullshit. Hadde dette vært min siste dag hadde jeg selvfølgelig ikke brukt tid på utdannelse, husarbeid osv. Det betyr ikke at det ikke må gjøres. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #5 Skrevet 12. april 2011 "Lev hver dag som om det var den siste" WTF? Hvis jeg skulle gjort det ville det antakelig BLITT den siste. Og hvis det ikke ble den siste, hvor festlige ville de neste dagene bli da, med overtrekk på kontoen og snuten i hælene. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #6 Skrevet 12. april 2011 "du er voksen først den dagen du tilgir dine foreldre"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå