Gå til innhold

Ila Dusk overfallsalarm

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere her som eier en Ila Dusk overfallsalarm? Den skal gi fra seg et hyl som fra en kvinne, men hva er egentlig oddsen for at noen vil komme løpene over å hjelpe når de hører denne alarmen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en slik en. Jeg tror ikke folk vil komme løpende i flokk for å redde deg om du må sette igang alarmen, men overfallsmannen vil sikkert bli sjokka såpass lenge at du kan finne en utvei vekk. Og sjangsen er større for at noen faktisk hører dette og kommer til unsetning. Overfallsmannen kan jo kanskje ha kneblet deg så du ikke selv får ropt.

Den er såpass billig at det er verdt å ha.

AnonymBruker
Skrevet

Hør på den første filmen her og du skjønner hvorfor denne kan sjokke en evnt overfallsmann :fnise:

http://www.kk.no/867281/dette-smykket-kan-beskytte-deg

Haha jeg har sett den :fnise: men om det ikke er mennesker i nærheten kan han ikke prøve å finne alarmen for så å ødelegge den?

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg har sett den :fnise: men om det ikke er mennesker i nærheten kan han ikke prøve å finne alarmen for så å ødelegge den?

Jeg tror sjokket over lyden vil sette han ut i noen få sekunder. Nok til å samle seg selv sammen for å forsvare seg selv eller stikke som f**n vekk derfra. Den gir ikke 100 % beskyttelse men med den prisen, så er den alikevel verdt et kjøp. Forhåpentligvis trengs den aldri å brukes.

Gjest Hikken
Skrevet

Hva om voldtektsmannen har våpen da? Som kniv eller pistol? Kan han ikke bli skremt av alarmen og gå til angrep på deg med kniven/pistolen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...