Gå til innhold

Når trene etter magesår


Murmelmy

Anbefalte innlegg

Jeg fikk magesmerte mandag for en uke siden og magesår ble konstantert onsdagen og behandling startet.

Når kan jeg begynne å trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er umulig (og uforsvarlig) å svare på ut ifra informasjonen du gir. Snakk med den som diagnoserte deg og lykke til med treningen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know ;)

Men tenkte likevel at kanskje har egne erfaringer?

Har ikke blødende magesår og formen var helt fin på lørdag. Tar hensyn til arbeidsstress og annen stress samtidig som jeg er forsiktig med hva jeg spiser.

Trener som regel 4-5 ganger i uken og begynner å få abstinenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klaaaarte du å få det konstatert så raskt?? :( :(

Jeg har gått med magesmerter siden oktober, og venter ENDA på gastroskopiinnkalling fra PRIVAT klinikk. Jeg holder på å bli GAL!!! Har du kanskje fått påvist sånn Heliobacter Pylori? Fastlegen min er helt mongo, sjekker INGENTING..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt gastro, men mine symptomer og smerter var som tatt ut av håndboken. Vet ikke om det er bakterielt eller pga av smertestillende jeg tok ifm em operasjon for tre uker siden. Dersom jeg får det igjen, så blir det full rulle med gastroskopi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh... Ja, jeg er visst ikke som tatt ut av håndboka da. :fnise: Men har testa positivt på blødende magesår!

Håper du slipper å gå igjennom hele hopprennet, og at f**nskapet holder seg borte fra deg! :hoppe:

PS: Jeg trener selv om jeg har det, men jeg tar det mye med ro, og lytter veldig til kroppen min. Jeg løfter IKKE tungt da, men jogger mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...