AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15661 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, flaggermuskongen skrev: Guilty. Jeg mangler dessverre filter. Må jobbes med. Håper det gikk bra med venninna di Jada, var i fjor sommer og jeg sa hun ikke måtte bry seg om kommentaren. Men hun bare ler av det nå Anonymkode: 17a0d...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15662 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. Anonymkode: f4759...0c2 Min mammakropp. 😁🙈 Fiskebollen. Endret 7. mai 2017 av Frøken_fjong1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #15663 Del Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. Anonymkode: f4759...0c2 Pappakroppen min ble eksponert i går. Påkledd riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15664 Del Skrevet 6. mai 2017 5 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Min mammakropp. 😁🙈 Fiskebollen. Har du aldri hørt om bicepscurls?? Det der var bare flaut 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15665 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, Cyrus skrev: Har du aldri hørt om bicepscurls?? Det der var bare flaut 😜 Hva er det? 😳🤔 jeg jobber med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15666 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Hva er det? 😳🤔 jeg jobber med saken Det håper jeg for din del at du gjør... Hvordan er handjob-skillza egentlig med så puslete armer som det der? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. mai 2017 #15667 Del Skrevet 6. mai 2017 Ryddet for seksualisert bilde og svar til dette. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15668 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Cyrus skrev: Det håper jeg for din del at du gjør... Hvordan er handjob-skillza egentlig med så puslete armer som det der? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15669 Del Skrevet 6. mai 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne godt å vidt oss uten dyne spør du meg Der det mest interressante er😉 Anonymkode: f1745...fce Du vet da ingenting om hvor interessant penisen min er!! Eller kanskje du gjør det 😓😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #15670 Del Skrevet 6. mai 2017 Ikke sikkert at frøken_fjong er håndverker så kanskje hun ikke trenger noek håndjobskills 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. mai 2017 #15671 Del Skrevet 6. mai 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. Anonymkode: f4759...0c2 Har da bilde av det rett borti her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15672 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, Nordavind skrev: Ikke sikkert at frøken_fjong er håndverker så kanskje hun ikke trenger noek håndjobskills 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15673 Del Skrevet 6. mai 2017 Håper ikke jeg får noe hat for å dele fra beste vinkel... jeg deler i alle fall! Har åpenbart redigert bildene, men ikke noe annet enn retusjering av bakgrunn, motiv på overdel og en karakteristisk føflekk. Alt for å være så anonym som mulig! Anonymkode: 089dd...60a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15674 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke jeg får noe hat for å dele fra beste vinkel... jeg deler i alle fall! Har åpenbart redigert bildene, men ikke noe annet enn retusjering av bakgrunn, motiv på overdel og en karakteristisk føflekk. Alt for å være så anonym som mulig! Anonymkode: 089dd...60a Najs ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15675 Del Skrevet 6. mai 2017 15 minutter siden, Edie skrev: Ryddet for seksualisert bilde og svar til dette. Edie, mod. Det var jo ikke et seksualisert bilde... Anonymkode: 732c4...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #15676 Del Skrevet 6. mai 2017 8 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Har alltid lurt på hva den smileyn betyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. mai 2017 #15677 Del Skrevet 6. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. Anonymkode: f4759...0c2 Min kropp er "mammakropp", jeg pakker den ikke inn for det om. Må man det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15678 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Nordavind skrev: Har alltid lurt på hva den smileyn betyr Litt sånn hmfr tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2017 #15679 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: Min kropp er "mammakropp", jeg pakker den ikke inn for det om. Må man det? Min også. Jeg pakker den ikke inn. Sprader rundt i sportsbh og shorts nå om dagen (i Hagen og på terrassen) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #15680 Del Skrevet 6. mai 2017 Like før jeg spør hva hmfr betyr men jeg står over 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg