Gjest Winza Skrevet 6. mai 2017 #15641 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Strixa skrev: Den var til vask Og bra var det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15642 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Strixa skrev: Den var til vask Løp og kjøp reservetruser. Kjøp en til Cyrus også! Anonymkode: de2c9...07e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15643 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Løp og kjøp reservetruser. Kjøp en til Cyrus også! Anonymkode: de2c9...07e Nei til truser! Ja til nakne stumper! Anonymkode: 4e74e...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 6. mai 2017 #15644 Del Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løp og kjøp reservetruser. Kjøp en til Cyrus også! Anonymkode: de2c9...07e Kan kjøpe en to-pack. Kanskje @Cyrus vil ha den ene? Du kan få velge farge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15645 Del Skrevet 6. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: En mann kom faktisk opp til venninna mi på byen å lurte på om hun var transe. Vi ble begge helt satt ut og jeg ba han om å pelle seg vekk! Makan til frekkhet da. Synes det er lavmål av dere å spørre om hun er mann eller dame. Man kan faktisk bli såret av slike dustekommentarer. Tenk litt før dere svarer. Anonymkode: 17a0d...421 Mange folk som har androgyne trekk og som man rett og slett ikke ser hva som er hva: Sånn til opplysning, det er altså mann, mann, dame, mann, dame og mann. Regner med at det var lett synlig for alle i denne tråden. Anonymkode: 1df9a...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15646 Del Skrevet 6. mai 2017 Fikk ikke med bilder, nei vel, men altså androgyne mennesker kan være vanskelige å se hvilket kjønn er og da velger noen å spørre. Selv om det så klart finnes dem som spør for å "jekke" ned noen. Anonymkode: 1df9a...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15647 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Cyrus skrev: Lørdag! Har du gått ned i vekt? Anonymkode: 5b816...5b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. mai 2017 #15648 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, Nordavind skrev: @Silfen slutt å overdrive, ikke mye fett å se der @Strixa oi, sexy! @SiNi veldig flott kropp! Jeg sa jeg hadde høy fettprosent, ikke at jeg var feit. Stor forskjell. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 6. mai 2017 #15649 Del Skrevet 6. mai 2017 9 minutter siden, Silfen skrev: Jeg sa jeg hadde høy fettprosent, ikke at jeg var feit. Stor forskjell. 😉 Ok ok beklager, my bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15650 Del Skrevet 6. mai 2017 1 time siden, flaggermuskongen skrev: Transer kan være utrolig vakre. Er ikke alltid negativt. Er nok endel som har brent seg på ladyboys. Men velger å tro at det var negativt ment i dette tilfellet. Er så klart mange vakre transer (for all del) men ikke så gøy når folk tror du er en transe. Hun fikk jo tårer i øynene. Man må tenke seg litt om før man åpner munnen. Anonymkode: 17a0d...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flaggermuskongen Skrevet 6. mai 2017 #15651 Del Skrevet 6. mai 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så klart mange vakre transer (for all del) men ikke så gøy når folk tror du er en transe. Hun fikk jo tårer i øynene. Man må tenke seg litt om før man åpner munnen. Anonymkode: 17a0d...421 Guilty. Jeg mangler dessverre filter. Må jobbes med. Håper det gikk bra med venninna di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15652 Del Skrevet 6. mai 2017 4 timer siden, Overrasket skrev: Jeg har vel snoket for lenge i tråden til at jeg kan slippe unna uten selv å bidra. Jeg er forresten mann om noen skulle lure. Oiiiiii da.... Anonymkode: f86cb...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15653 Del Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du gått ned i vekt? Anonymkode: 5b816...5b0 Ja. Og jeg skal ned enda mer. 7 uker til med slanking innen jeg skal gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15654 Del Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, Strixa skrev: Kan kjøpe en to-pack. Kanskje @Cyrus vil ha den ene? Du kan få velge farge... Bare om det er string, og jeg kan få den hvite med blonder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15655 Del Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda en som har glemt truse!! Anonymkode: de2c9...07e Absolutt ingen forglemmelse der kjære AB. Jeg er stort sett naken når jeg beveger meg innenfor husets fire vegger, og soverommet er selvfølgelig ikke noe unntak 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15656 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, Frøken_fjong1 skrev: Heey 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15657 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, canacas skrev: Svinepels ass! Er ikke mye pels å spore hos meg om dagen. Jeg har fått gjort en skikkelig dugnad og ryddet alt av skog, og det føles helt fantastisk. Bare synd det er så pain å vedlikeholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 6. mai 2017 #15658 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, Nordavind skrev: @Cyrus og du ville JEG skulle ta av skjorta.. Vel, nå: forget it! Kropp er topp uansett farge og fasong! Så få av deg klærne og vis verden for svingende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15659 Del Skrevet 6. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Enda en som har glemt truse!! Anonymkode: de2c9...07e Kunne godt å vidt oss uten dyne spør du meg Der det mest interressante er😉 Anonymkode: f1745...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15660 Del Skrevet 6. mai 2017 Jeg savner hengemager og cellulitter. Hvor er "mamma- og pappakroppene"? Pass dere før jeg går foran som et godt eksempel. Oppfordrer alle som kjenner seg truffet til å poste et bilde, med klær på, av sin dvaske kropp. Rumpe og brystkasser er brukt opp. Det er pologenser og joggebukse som gjelder! Anstendighet er stikkordet. Anonymkode: f4759...0c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg