Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, lillsunshine skrev:

Skjønner på en måte hva som var ment og at det var ment godt. Dersom jeg hadde gått inn for litt magetrening kunne jeg nok fått en strammere mage med mer definerte muskler, og det kan være veldig pent det. Men jeg er ganske så fornøyd med magen. Dessuten hater jeg magetrening og trener mye heller ben og rumpe :P Men uheldig kommentar ja, noen kunne nok tatt seg veldig nær av en sånn kommentar, jeg gjør heldigvis ikke det. Men godt poeng at slike kommentarer kan påvirke mange kvinners selvbilde negativt, og det trengs ikke.

Håper du trener litt overkropp innimellom også da . Ikke bare rumpe og bein :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Håper du trener litt overkropp innimellom også da . Ikke bare rumpe og bein :fnise:

Hehe, trener også litt overkropp ja, stort sett minus mange. Selv om jeg sikkert burde gjøre det pga. kjernemuskelen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, lillsunshine skrev:

Hehe, trener også litt overkropp ja, stort sett minus mange. Selv om jeg sikkert burde gjøre det pga. kjernemuskelen. 

Magen blir trent på de fleste baseøvelsene og andre øvelser, så den får nok litt trening uansett :yvonne:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
4 minutter siden, antbug skrev:

Note to self: aldri poste kroppsbilder på KG.


Jeg er enig i at posten over var uheldig men du bør tenke deg om to ganger før du poster på KG. Du blir hardhudet av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
2 minutter siden, padawan skrev:


Jeg er enig i at posten over var uheldig men du bør tenke deg om to ganger før du poster på KG. Du blir hardhudet av mindre.

Ja, det er vel sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor jeg aldri poster her. Magen min er litt myk selv om man kan se ribbein og sternum relativt tydelig. Tydeligvis feit eller dvask om magen ikke er flat eller trenet. 

Anonymkode: 1df9a...026

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Derfor jeg aldri poster her. Magen min er litt myk selv om man kan se ribbein og sternum relativt tydelig. Tydeligvis feit eller dvask om magen ikke er flat eller trenet. 

Når jeg tør poste bilde her tør du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst,  hva er greia med slike teite kommentarer "gjør du sånn og sånn får du en perfekt kropp, legg litt på deg, slank deg litt blabla" Er det rart folk ikke tør å poste bilder her?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Han har beklaget for den kommentaren så skjønner ikke hvorfor dere pirker borti den?

Enig :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Hun trenger ikke å trene i det hele tatt med den kroppen! For en kommentar. 

@lillsunshine du ser kjempefin ut. Ikke hør på han .

Takk :) Som sagt, jeg har ikke tatt meg noe nær av kommentaren. Han har også unnskyldt seg, og sagt at kommentaren var dum. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke kritikk heller. Hvis noen trener så har de 10/10, det betyr likevel høyt. Men ja, tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Bob Larson skrev:

Tenk at jeg ikke oppdaget denne tråden før! :alice::link:

Bare å slå seg løs, vennen :heks:

Anonymkode: 666ea...b47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Han har beklaget for den kommentaren så skjønner ikke hvorfor dere pirker borti den?

Dere? Jeg så bare den kommentaren og følte for å kommentere den... Har ikke lest videre før jeg kommenterte. Beklager for det

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Dere? Jeg så bare den kommentaren og følte for å kommentere den... Har ikke lest videre før jeg kommenterte. Beklager for det

 

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, padawan skrev:

Du er hot da. Mye å ta i? Hva snakker du om?

Du kan se "brystkassebeina" mine stikke ut. Synes selv det er litt grovt og maskulint, til kvinne å være. Men, men, er sterk og robust, så bør være fornøyd med det, selv om det ikke er så estetisk og femnint. 

Anonymkode: bdcc2...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annetnavn_
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Mye å ta i, mye å være glad i" :)

IMG_1637.PNG

Anonymkode: bdcc2...891

Vakker kvinnekropp😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...