Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #15421 Del Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Razorblade skrev: Tøft. Må nok vente til jeg kommer til Utlandet igjen. Bygge mer på de jeg har Kan jeg spørre hva du har tatovering av? Vil ikke bli kjent igjen , så dumt å røpe det her 🙊 Har du insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bob Larson Skrevet 5. april 2017 #15422 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Åh ja redd for å bli gjenkjent men har litt bilder på insta, så om du har det, kan jeg sende nick på pm Har ikke det... skulle gjerne sett dog. Hvis det er lukket så får jeg ikke sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razorblade Skrevet 5. april 2017 #15423 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Vil ikke bli kjent igjen , så dumt å røpe det her 🙊 Har du insta? Jeg ser den! Har insta japp. Men da blir jo jeg gjenkjent også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #15424 Del Skrevet 5. april 2017 6 minutter siden, Razorblade skrev: Jeg ser den! Har insta japp. Men da blir jo jeg gjenkjent også.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 5. april 2017 #15425 Del Skrevet 5. april 2017 For en flott kropp, @lillsunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #15426 Del Skrevet 5. april 2017 45 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg feiget ut Nå ble jeg nysgjerrig 1 time siden, lillsunshine skrev: Nå er det lenge siden jeg har postet bilde her, tror det nærmer seg et år Smeller til med et skikkelig dristig ett, all undertøyet mitt er uansett så slitt og stygt at det ikke tåler dagens lys. Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #15427 Del Skrevet 5. april 2017 5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev: Nå ble jeg nysgjerrig Nice! Ble så redd for å bli gjenkjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. april 2017 #15428 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Ble så redd for å bli gjenkjent Var ansiktet med? Om ikke så trenger ikke du bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #15429 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev: Var ansiktet med? Om ikke så trenger ikke du bekymre deg Nei nei. Men har det bildet på insta også Og det var litt sånn typisk meg klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 5. april 2017 #15430 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #15431 Del Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, padawan skrev: Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Looking good! Så flink du har vært! Anonymkode: 852ff...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 5. april 2017 #15432 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, Nordavind skrev: For en flott kropp, @lillsunshine Takker, bukker, nikker, neier 1 time siden, padawan skrev: Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Du har vært kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bob Larson Skrevet 5. april 2017 #15433 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, padawan skrev: Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Det var litt av en okse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. april 2017 #15434 Del Skrevet 5. april 2017 1 time siden, padawan skrev: Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Himla flink! Bra resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 5. april 2017 #15435 Del Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, lillsunshine skrev: Nå er det lenge siden jeg har postet bilde her, tror det nærmer seg et år Smeller til med et skikkelig dristig ett, all undertøyet mitt er uansett så slitt og stygt at det ikke tåler dagens lys. Flott kropp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2017 #15436 Del Skrevet 5. april 2017 3 timer siden, lillsunshine skrev: Nå er det lenge siden jeg har postet bilde her, tror det nærmer seg et år Smeller til med et skikkelig dristig ett, all undertøyet mitt er uansett så slitt og stygt at det ikke tåler dagens lys. Du har kuttet bildet litt feil. Det burde nådd lengre ned! Anonymkode: 062a9...e95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 5. april 2017 #15437 Del Skrevet 5. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har kuttet bildet litt feil. Det burde nådd lengre ned! Anonymkode: 062a9...e95 Neida perfekt kutt så får fantasien ta overhånd... hvem vet hva som skjuler seg lenger ned 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 5. april 2017 #15438 Del Skrevet 5. april 2017 2 timer siden, padawan skrev: Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans. Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillsunshine Skrevet 5. april 2017 #15439 Del Skrevet 5. april 2017 Skjønner på en måte hva som var ment og at det var ment godt. Dersom jeg hadde gått inn for litt magetrening kunne jeg nok fått en strammere mage med mer definerte muskler, og det kan være veldig pent det. Men jeg er ganske så fornøyd med magen. Dessuten hater jeg magetrening og trener mye heller ben og rumpe Men uheldig kommentar ja, noen kunne nok tatt seg veldig nær av en sånn kommentar, jeg gjør heldigvis ikke det. Men godt poeng at slike kommentarer kan påvirke mange kvinners selvbilde negativt, og det trengs ikke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjone Skrevet 5. april 2017 #15440 Del Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, lillsunshine skrev: Skjønner på en måte hva som var ment og at det var ment godt. Dersom jeg hadde gått inn for litt magetrening kunne jeg nok fått en strammere mage med mer definerte muskler, og det kan være veldig pent det. Men jeg er ganske så fornøyd med magen. Dessuten hater jeg magetrening og trener mye heller ben og rumpe Men uheldig kommentar ja, noen kunne nok tatt seg veldig nær av en sånn kommentar, jeg gjør heldigvis ikke det. Men godt poeng at slike kommentarer kan påvirke mange kvinners selvbilde negativt, og det trengs ikke. Gjør det du trives med... det er nå det viktigste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg