Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Razorblade skrev:

Tøft. Må nok vente til jeg kommer til Utlandet igjen. Bygge mer på de jeg har :) Kan jeg spørre hva du har tatovering av?

Vil ikke bli kjent igjen , så dumt å røpe det her 🙊 Har du insta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev:

Åh ja :P redd for å bli gjenkjent :rolleyes: men har litt bilder på insta, så om du har det, kan jeg sende nick på pm :lur:

Har ikke det... skulle gjerne sett dog. :) Hvis det er lukket så får jeg ikke sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke bli kjent igjen , så dumt å røpe det her 🙊 Har du insta? 

Jeg ser den! Har insta japp. Men da blir jo jeg gjenkjent også.. :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Razorblade skrev:

Jeg ser den! Har insta japp. Men da blir jo jeg gjenkjent også.. :trampe:

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
45 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

:lillesky2::phaedra:

Jeg feiget ut :sjokkert:

Nå ble jeg nysgjerrig

1 time siden, lillsunshine skrev:

Nå er det lenge siden jeg har postet bilde her, tror det nærmer seg et år :fnise: Smeller til med et skikkelig dristig ett, all undertøyet mitt er uansett så slitt og stygt at det ikke tåler dagens lys. :P

Nice! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig

Nice! :)

:rolleyes: Ble så redd for å bli gjenkjent 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

:rolleyes: Ble så redd for å bli gjenkjent 

Var ansiktet med? Om ikke så trenger ikke du bekymre deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Var ansiktet med? Om ikke så trenger ikke du bekymre deg :) 

Nei nei. Men har det bildet på insta også :sjokkert:  Og det var litt sånn typisk meg klær :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans.

Badet2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, padawan skrev:

Jeg tror dette er første posten min i denne tråden. Hvis ikke er det leeeeeeeeeeenge siden jeg har postet noe. Veide meg etter trening i dag og har gått ned 24 kilo hittil siden jeg veide på det meste. Planen er 6-10 kilo til som helst skal gås ned før St. Hans.

Looking good! Så flink du har vært! :) 

Anonymkode: 852ff...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nordavind skrev:

For en flott kropp, @lillsunshine

Takker, bukker, nikker, neier :blomst:

1 time siden, padawan skrev:

Badet2.jpg

Du har vært kjempeflink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet2.jpg

Det var litt av en okse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annetnavn_

Badet2.jpg

Himla flink! Bra resultat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillsunshine skrev:

Nå er det lenge siden jeg har postet bilde her, tror det nærmer seg et år :fnise: Smeller til med et skikkelig dristig ett, all undertøyet mitt er uansett så slitt og stygt at det ikke tåler dagens lys. :P

20170405_184305.jpg

Flott kropp 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, lillsunshine skrev:

20170405_184305.jpg

Du har kuttet bildet litt feil. Det burde nådd lengre ned!

Anonymkode: 062a9...e95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har kuttet bildet litt feil. Det burde nådd lengre ned!

Anonymkode: 062a9...e95

Neida perfekt kutt så får fantasien ta overhånd... hvem vet hva som skjuler seg lenger ned

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

Badet2.jpg

Godt jobbet :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner på en måte hva som var ment og at det var ment godt. Dersom jeg hadde gått inn for litt magetrening kunne jeg nok fått en strammere mage med mer definerte muskler, og det kan være veldig pent det. Men jeg er ganske så fornøyd med magen. Dessuten hater jeg magetrening og trener mye heller ben og rumpe :P Men uheldig kommentar ja, noen kunne nok tatt seg veldig nær av en sånn kommentar, jeg gjør heldigvis ikke det. Men godt poeng at slike kommentarer kan påvirke mange kvinners selvbilde negativt, og det trengs ikke.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillsunshine skrev:

Skjønner på en måte hva som var ment og at det var ment godt. Dersom jeg hadde gått inn for litt magetrening kunne jeg nok fått en strammere mage med mer definerte muskler, og det kan være veldig pent det. Men jeg er ganske så fornøyd med magen. Dessuten hater jeg magetrening og trener mye heller ben og rumpe :P Men uheldig kommentar ja, noen kunne nok tatt seg veldig nær av en sånn kommentar, jeg gjør heldigvis ikke det. Men godt poeng at slike kommentarer kan påvirke mange kvinners selvbilde negativt, og det trengs ikke.

Gjør det du trives med... det er nå det viktigste 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...