Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De konturene vi ser er det av ditt underliv?

Anonymkode: 464a0...348

Selvfølgelig er det av hennes underliv! Det er hennes kropp og hun står vitterlig nok i en ettersittende boxer. Hvem sitt underliv tror du det er da? Venninna hennes sitt? Mannen sitt?

Erre mulig??

Anonymkode: b1ae5...698

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så hvordan i alle dager ramlet det deg inn å gratulere henne med svangerskap da????

Anonymkode: b1ae5...698

Regner med det er fordi hun står i en vinkel, eventuelt er oppblåst, som gjør at hun får en bul på magen som man får i begynnelsen av et svangerskap. Hun er veldig slank ellers, og når hun i tillegg holder hendene delvis over magen, som mange gjør på gravidbilder, slo det meg å spørre. Påsto ikke at hun var høygravid, akkurat. Er i tillegg mange det nesten ikke synes på at er gravid. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Regner med det er fordi hun står i en vinkel, eventuelt er oppblåst, som gjør at hun får en bul på magen som man får i begynnelsen av et svangerskap. Hun er veldig slank ellers, og når hun i tillegg holder hendene delvis over magen, som mange gjør på gravidbilder, slo det meg å spørre. Påsto ikke at hun var høygravid, akkurat. Er i tillegg mange det nesten ikke synes på at er gravid. 

Hvis hun ser oppblåst ut gjør isåfall du også det der du har lagt ut bilde av deg selv. Gjør du dette bare for å være kvalm? Man gratulerer ikke noen med svangerskap uten å være sikker med mindre hensikten ER å være slem så å starte spørsmålet med å si dette er ikke ment slemt kan du bare....

herregud

Anonymkode: 2e544...bfa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ser oppblåst ut gjør isåfall du også det der du har lagt ut bilde av deg selv. Gjør du dette bare for å være kvalm? Man gratulerer ikke noen med svangerskap uten å være sikker med mindre hensikten ER å være slem så å starte spørsmålet med å si dette er ikke ment slemt kan du bare....

herregud

Anonymkode: 2e544...bfa

Åhherregud, glemte av hvor sinte alle på kvinneguiden blir. La meg forklare.

FruKG  er en meget slank kvinne. Slanke kvinner har, nettopp fordi de er så slanke, lett for å se gravide ut når de er oppblåste. Og når jeg sier gravid, tenker jeg type i 12. uke, som i bildet nedenfor. Ikke en høygravid dame med trillinger. 

Så, når FruKG står med stor svai i ryggen, er slank og oppblåst, i tillegg til å stå og holde hendene på magen som er en typisk gravidpositur, så tar jeg meg i å spørre, ja. Hun var bare oppblåst? Okei, da er saken henlagt. At jeg spør, betyr ikke at jeg syns hun er tjukk, er bare å se vedlagt bilde nedenfor, så skjønner du hva jeg mener. Og hvis du syns hun ser så jævla bra ut (noe jeg også syns), skjønner jeg ikke hvorfor du henger deg sånn opp i spørsmålet mitt og vrir det som om det var negativt ment. Skrev "ikke for å være slem", nettopp fordi jeg vet at samfunnet har lagt sitt hat på spørsmålet om graviditet, uten å i det hele tatt tenkte over hva spørsmålsstilleren mente.  

12 weeks pregnant

Og siden du selvfølgelig var nødt til å dra min kropp, som forøvrig ikke har noe med dette å gjøre, inn i bildet, skal jeg fortelle deg at jeg ikke ser det minste oppblåst ut på mitt bilde. Og hvorfor? Jo, fordi jeg har 20 kilo mer fett på kroppen enn FruKG. Jeg er chubby, og det er en stor forskjell. Folk er vant til å se ikke-gravide lubbene jenter med kulemage, mye mer enn de er vant til å se slanke ikke-gravide jenter med samme mage. Syns forøvrig det er totalt unødvendig å skal dra min kropp inn i dette, og komme med en påstand som ikke er relevant i det hele tatt, bare fordi jeg stiller et spørsmål. Det er utrolig typisk å skal gå på angrep på andres kropp, bare for å få dem til å føle seg dårlig. For jeg spurte av ren nysgjerrighet, mens du kom med en påstand bare fordi du ønsket å såre meg, og der ligger det en stor forskjell.

Det er dessuten mange kvinner som skulle ønske de så ut som dama på bildet ovenfor, gravid eller ikke. Så slutt å vær så jævla hårsår. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Nei jeg er ikke gravid, som jeg har skrevet så er jeg sterilisert, jeg står av og til med svai i ryggen. 

 

 

Endret av FruKG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De konturene vi ser er det av ditt underliv?

Anonymkode: 464a0...348

Om du ser på underlivet mitt så er det vel underlivet mitt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, fullkornspasta skrev:

Åhherregud, glemte av hvor sinte alle på kvinneguiden blir. La meg forklare.

 

Rart du spør om hun er gravid når to innlegg tidligere noen andre har spurt og fått til svar nei og hun har sagt hun er sterilisert? ???

Anonymkode: 2e544...bfa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Rart du spør om hun er gravid når to innlegg tidligere noen andre har spurt og fått til svar nei og hun har sagt hun er sterilisert? ???

Anonymkode: 2e544...bfa

Veldig rart, ja. Tenk at jeg ikke sitter hele dagen på kvinneguiden og memorerer alt de forskjellige brukerne har skrevet.

4 minutter siden, FruKG skrev:

Nei jeg er ikke gravid, som jeg har skrevet så er jeg sterilisert, jeg står av og til med svai i ryggen. 

 

IMG_4397.jpg

Du ser veldig bra ut FruKG! :blomst:Og du ser ikke gravid ut i det hele tatt; var nok bare et uheldig bilde som ga meg feile assosiasjoner, beklager det. Håper du ikke tar deg nær av det, som flere AB av en eller annen grunn har gjort! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en fornærmelse å bli spurt om man er gravid?

For ikke så lenge siden, var skjønnhetsidealet å se ut som man var 3 mnd på vei, som her:

Venus fra Milo

Relatert bilde

Og mange syns også i dag at det er skjønnhetsidealet :)

 

 

https://www.google.no/search?q=venus+fra+Milo&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiYpo_ow-vMAhXMKCwKHT81BF0Q_AUIBygB&biw=1342&bih=631#imgrc=B2hkR7BOn7lN2M%3A

 

Anonymkode: 15855...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
1 minutt siden, fullkornspasta skrev:

Veldig rart, ja. Tenk at jeg ikke sitter hele dagen på kvinneguiden og memorerer alt de forskjellige brukerne har skrevet.

Du ser veldig bra ut FruKG! :blomst:Og du ser ikke gravid ut i det hele tatt; var nok bare et uheldig bilde som ga meg feile assosiasjoner, beklager det. Håper du ikke tar deg nær av det, som flere AB av en eller annen grunn har gjort! 

Tusen takk :) Nei jeg tok meg ikke nær av det, men enig i at det var litt rart å skrive "Ikke for å være slem".
Etter å ha hatt to graviditeter som var veldig ønsket så er ikke det å være gravid noe negativt, heller tvertimot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud; fruKg er i slutten av 40-årene, samt hun har opplyst om at hun er sterilisert. Tviler på at hun er gravid. 

Og hvis en gravid mage ser så stram og fin ut så ville jeg gjerne bli gravid også! FruKg har en stram og trent kropp, magen er bare litt oppblåst, noe som er normalt.

Anonymkode: b1ae5...698

Tusen takk for fine kompliment :blomst:

La oss rette litt, jeg er da ikke i slutten av 40-årene, men i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
2 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Hadde sendt deg PM om jeg var singel. 

 

:nigo:

 

 

Og da hadde foreldrene dine blitt 4-5 kameler rikere i bytte mot din hånd, men neeeeeeida katten må ødelegge alt :( haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Og da hadde foreldrene dine blitt 4-5 kameler rikere i bytte mot din hånd, men neeeeeeida katten må ødelegge alt :( haha

Nå lo jeg høyt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Og da hadde foreldrene dine blitt 4-5 kameler rikere i bytte mot din hånd, men neeeeeeida katten må ødelegge alt :( haha

Jeg tar intet mindre enn syv kameler for henne!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Uchiha Madbrah skrev:

Og da hadde foreldrene dine blitt 4-5 kameler rikere i bytte mot din hånd, men neeeeeeida katten må ødelegge alt :( haha

LOL:-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tilgjort pga posituren, men greit å se ok ut når en legger ut bilde. :)

2016-05-20 22.12.50.jpg

Anonymkode: 72741...b8a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233
4 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Og da hadde foreldrene dine blitt 4-5 kameler rikere i bytte mot din hånd, men neeeeeeida katten må ødelegge alt :( haha

Haha :skratte:Takk for en god latter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt tilgjort pga posituren, men greit å se ok ut når en legger ut bilde. :)

2016-05-20 22.12.50.jpg

Anonymkode: 72741...b8a

Heit! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
22 timer siden, Mr X skrev:

Uansett, Hipp Hipp Hurra Miss Mysticgirl :smoke:

 

22 timer siden, Ragnar89 skrev:

 

Kan ikke gjemme så flotte kropper vekk ;) Nydelige kropper.

 

21 timer siden, steinbukk79 skrev:

Deilig kropp, hvorfor gjemme den bort ;)

 

19 timer siden, qwerty123 skrev:

:rodmer:;) 

Du har en riktigt fin kropp :)

 

 

19 timer siden, UngMann1986 skrev:

Er det din kropp? Wow, du er hot! 

Tusen takk, dere :kghjerte:Snille dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...