Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell meg gjerne hvordan jeg er på jordet ved å spørre om årsaksforklaring mellom et humoristisk bildet basert på fortballfrue og den drittslengingen som kommer fra deres kant nå. Er dere så opphengt i egen kropp at dere tolker alt annet enn hyllest rettet direkte mot dere som person som angrep? I så fall kan det være greit å trappe ned på narsissismepillene.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderman

Fortell meg gjerne hvordan jeg er på jordet ved å spørre om årsaksforklaring mellom et humoristisk bildet basert på fortballfrue og den drittslengingen som kommer fra deres kant nå. 

Fordi bilde ble presentert med en tekst som nesten var identisk med det Charmander presenterte sitt med. Sett bort i fra fødselutsagnet i parantes. Siden innlegget til charmander ikke er mer en noen dager gammelt så ble det mindre naturlig se på  innlegget til rotemor som en tilfeldig parodi på noe helt annet.

Grunnen til at jeg kommenterte innlegget var at jeg tok det som en parodi på charmander og følte det var ufint gjort.  Det handler ikke om et oppheng på min egen kropp:laugh: Hva faen, slifen haha!

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du må ha det inn med te-skje: Mener du at man må være bitter for ikke å finne deg attraktiv: 

Du slenger ikke dritt, men du er den type som man finner i skolegården som støtter de som kommer med kommentarer som de kunne holdt seg for gode for. Du er jo sosialt tilbakestående i min bok etter de innleggene dine.

Folk er forskjellige og har forskjellige preferanser, men liker man ikke noe av det er man neppe straight. Det er uansett siste gang jeg poster et bilde her inne og det Rotemor og Silfen som fikk begeret til å renne akkurat over kanten, så om noen av dere vil savne bildene så vet dere hvem dere kan skylde på.

Dine voldsomme tolkninger får du ta ansvar for selv.

Det enste jeg gjorde var å poste et humoristisk innlegg. Hva du mener det gjør meg til handler ikke om meg,men din egen sårbarhet.

Jeg har skrevet at jeg aldri mente å gjøre narr av noen (annet enn fotabllfruas meget omtalte bilde etter fødsel). Jeg trodde humor var akseptert, og tok heller ikke feil. Det er da fler som så humoren i det.

Du er den eneste som kaster deg på personangrep pga det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Litt dårlig lys, men la gå.

(bilde)

14 timer siden, Rotemor skrev:

Litt dårlig lys, men la gå da

(Bilde)

---------------------------------------------

Det var der koblingen lå, og det var derfor jeg tok det som en parodi. Fårstår du nå hvorfor det kunne tolkes som en BITTER og ufin parodi på charmander? Tar du null selvkritikk på måten du la det fram på og er det virkelig så voldsomt og tolke det slik jeg gjorde?

Føler jeg virkelig sliter å med nå fram her. 

Etter alt som er skrevet den siste siden presterer du virkelig å si at han er den eneste som kaster seg på personangrep? Jøss

Endret av Plaskebrus
Hormonielle skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å dra frem andre for å bruke humor er feil? Jøss. Hva med å se litt lett på det og tenke at det ikke er så farlig? Snakk om selvsentrerthet som går over stokk og stein.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Har du egentlig lest deg igjennom diskusjonen?

Det handler ikke hovedsakelig om at humoren var dårlig eller ikke, men hvorfor den så enkelt kunne tolkes som et stikk mot Charmander. Grunnen til det er at rotemor tok seg bittelitt nær av å bli kalt bitter og jeg prøvde å forklare henne hvorfor det ble tolket slik. Så kommer du inn  som den  klassedebatanten du er og skal påstå at jeg er kroppsfiksert og selvsentrert og kalle innspillene mine for narsisistiske. Du er virkelig mitt favoritteksempel på pms i beste sendetid.:laugh:

Lurer på om rotemor tok poenget til slutt.:goodbye:

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du egentlig lest deg igjennom diskusjonen?

Det handler ikke hovedsakelig om at humoren var dårlig eller ikke, men hvorfor den så enkelt kunne tolkes som et stikk mot Charmander. Grunnen til det er at rotemor tok seg bittelitt nær av å bli kalt bitter og jeg prøvde å forklare henne hvorfor det ble tolket slik. Så kommer du inn  som den  klassedebatanten du er og skal påstå at jeg er kroppsfiksert og selvsentrert og kalle innspillene mine for narsisistiske. Du er virkelig mitt favoritteksempel på pms i beste sendetid.:laugh:

Lurer på om rotemor tok poenget til slutt.:goodbye:

Du bruker jo ordet bitter helt feil!

Du er sannelig arrogant og pompøs i din ordbruk!

Hun brukte samme tekst som forrige innlegg ig parodierte fotallfestet og Barbie som er en parodi på det kvinnelig ideal.

Jeg synes det var dritmorsomt og ser tydelig at det hverken handlet om henne eller om Charmander.

At du hagler folk ned med kvasi-intellektuelt piss fordi du/dere ikke forstod ironien er til forkleinelse for deg og ikke Rotemor eller Silfen.

jeg forstår overhodet ikke bruken av ordet bitter, men merker meg at du har blitt bedt im å forklare deg og lar være i samme åndedrag som du nærmest hetser andre for ikke å svare deg på dine spørsmål.

Det er du som må slå opp ordet bitter her...Det er helt usaklig.

Du har ingen poeng for henne å ta. Jeg tipper hun himler med øynene av deg og komplekser dine og sover godt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Du er sannelig arrogant og pompøs i din ordbruk!

deg og komplekser dine og sover godt.

'Herregud:fnise:

Ikke noe mer svar fra meg i denne diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Herregud:fnise:

Ikke noe mer svar fra meg i denne diskusjonen her.

Nei, når man ikke er konstruktiv så bør man trekke seg :)

Anonymkode: 75677...b97

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noen sider her nå og må si jeg lurer på hvordan dere ser ut. Rart å lese uten å ha sett bildene :fnise: 

Følgeeer

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som legger igjen bilder her inne??

Anonymkode: dd76a...531

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å spørre etter lettkleddbilder? :P 

Anonymkode: c6ea6...a90

Ja? Han sender deg bilder av sin kropp, dere snakker litt, og før du vet ordet av det har kvinneguiden fått sitt neste kgpar ;)  Jeg heier på dere! :danse:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...