Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du mener DU mente.

Nei, hvis du prøver å antyde at jeg var den anonyme brukeren over tar du nok litt feil, har ikke noe behov for å skrive anonymt jeg, sååå hvis jeg se fitte hadde jeg skrevet det under nick :hug::tellesauer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke sånn mus han mente, og han mente heller ikke dyret :buss::gravid::ol:

You don't say, Sherlock.

Anonymous poster hash: 6fc62...89d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner om at det er den 24.12. i morgen. Som før, klokken 19 - 21. Be there :cool:

Hahaaaaa :hoho: Jeg husker det fra i fjor BM! :hoho: BM sin julepresang til folket på KG!

Vi tastet jo om det såå lenge i forkant her, og jeg tenkte på det utover juleaften-dagen,

men jammen glemt jeg ikke å komme innom for det :klaske:

Men i ÅR blir det andre boller!

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Hahaaaaa :hoho: Jeg husker det fra i fjor BM! :hoho: BM sin julepresang til folket på KG!

Vi tastet jo om det såå lenge i forkant her, og jeg tenkte på det utover juleaften-dagen,

men jammen glemt jeg ikke å komme innom for det :klaske:

Men i ÅR blir det andre boller!

Jeg får aldri sett Brutal mann, jeg :(. Jeg alternerer hos min familie, og tv står ikke på akkurat på julaften om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får aldri sett Brutal mann, jeg :(. Jeg alternerer hos min familie, og tv står ikke på akkurat på julaften om kvelden.

Nå er det vel ikke på tv-skjermen han har tenkt å vise seg. :fnise:

Anonymous poster hash: 6fc62...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Nå er det vel ikke på tv-skjermen han har tenkt å vise seg. :fnise:

Jeg tenkte på akkurat nå at jeg hadde skrevet feil. Jeg mente selvfølgelig at jeg ikke har på hverken pc eller mobiltelefon :ler: .

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...