Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tungt? Kjente jo ikke at ungen satt i en gang :D

Yeah, we'll see.

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Nai, da ville dere jo sett at jeg er mann.... :/

Om den rumpa der satt på en mann.......da er ikke jeg hetero lenger da eller?? ;)

Gjest RompeRusk
Skrevet

Yeah, we'll see.

Stor forskjell på bæresele, hvor jeg fikk 5. Grads nakkeskade etter 10 minutter :P

Kjenner forøvrig ei som har en unge på over 1 1/2 år, som fortsatt bruker sjal. Tenker at da er det kanskje på tide å gi seg!

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Og med dette "frodige" bilde, sier jeg god natt ;)

:fnise: Med bh denne gang :fnise:

Endret av Heartbeat
  • Liker 4
Skrevet

Vakker! :blomst:

Skrevet

Hva mener du?

Jeg mener at du ikke så ut til å være "på vei". Du får beklage hvis jeg tok feil.

Skrevet

Stor forskjell på bæresele, hvor jeg fikk 5. Grads nakkeskade etter 10 minutter :P

Kjenner forøvrig ei som har en unge på over 1 1/2 år, som fortsatt bruker sjal. Tenker at da er det kanskje på tide å gi seg!

Elastisk sjal? Jeg bar masse i det, men jo mer det brukes jo mer strekkes det. Til slutt må man jo vaske det ukentlig for at det skal trekke seg sammen igjen og jeg sluttet å bære i elastisk ved halvtårsalder.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Elastisk sjal? Jeg bar masse i det, men jo mer det brukes jo mer strekkes det. Til slutt må man jo vaske det ukentlig for at det skal trekke seg sammen igjen og jeg sluttet å bære i elastisk ved halvtårsalder.

Elastisk, ja.

Får bruke det så lenge det varer :D

Skrevet

Jeg mener at du ikke så ut til å være "på vei". Du får beklage hvis jeg tok feil.

:fnise:

Sant det :P Men mange som tror det faktisk :P

Skrevet

Du har en skikkelig fin figur!

Gjest RompeRusk
Skrevet

Image2_zps0d1a0813.jpg

Synes det er en smule kjønnsdiskriminerende at menn får legge ut puppebilder, men ikke kvinnfolk. Sukk!

Skrevet

Synes det er en smule kjønnsdiskriminerende at menn får legge ut puppebilder, men ikke kvinnfolk. Sukk!

Du får legge ut pupper så lenge ingen sikler over dem eller får lyst til å stikke penisen sin i deg, for da er de seksuelle.

• Liker 2
Skrevet

Åja... tenkte ikke over det, men ser at den var veldig markert i ruta.. hahaha Men egentlig helt enig...

Gjest RompeRusk
Skrevet

Du får legge ut pupper så lenge ingen sikler over dem eller får lyst til å stikke penisen sin i deg, for da er de seksuelle.

:skratte: tviler på noen vil motorboate et par slitne, små ammepupper!

Gjest RompeRusk
Skrevet

Åja... tenkte ikke over det, men ser at den var veldig markert i ruta.. hahaha Men egentlig helt enig...

Enig? Vil bare se puppelupp du!

Skrevet

:skratte: tviler på noen vil motorboate et par slitne, små ammepupper!

Når man ser på enkelte av brukerne her inne, så virker de villig til å ta hva som helst.

Skrevet

:sjokkert: Det er saker, for en kropp! Godt jobba.

Men tror jeg ville følt meg ekstremt utrent om jeg stod halvnaken i samme rom som deg :fnise:

He he. Tar det som et kompliment! ;):vin:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...